מערכת COL | יום י"ד תמוז ה׳תשע״ב 04.07.2012

תלמידי חב"ד פתח תקווה חגגו במסיבת סיום ● גלריה

כ-200 ילדי הת"ת הנרגשים בליווי הוריהם התאספו אמש (שלישי) למסיבת סיום שנה"ל התשע"ב באולם שרת בפ"ת ● לאחר מחרוזת שירים מרגשת בליווי קליפ המתאר את "סדר יומו של ילד חסידי" נהנו התלמידים וההורים מהצגה חסידית המאסר והגאולה של הרבי הריי"צ  לסיפור המלא
תלמידי חב
צילום: ח.ל.
כ-200 ילדי הת"ת הנרגשים בליווי הוריהם נאספו אמש (יום שלישי) למסיבת סיום שנה"ל התשע"ב באולם שרת בפ"ת.

הערב בהנחייתו של הרב מנחם שרון, נפתח במחרוזת ניגוני חב"ד ששרו מקהלת ילדי הת"ת  בניצוחו של ר' שלום כינורי ובאמירת 12 הפסוקים ע"י תלמידי כיתות א' – ב'.

רבה הראשי ואב"ד של פ"ת, שזה עתה נבחר לתפקידו הרב בנימין אטיאס כיבד את האירוע בנוכחותו ונשא דברים להורים הנרגשים  בו הוא ביקש מההורים לשים לב לילדים במהלך החופש ולהקפיד לשמור על מסגרת של תפילות וקביעת זמני לימוד.

הרב יוסף חדד מנהל הת"ת שיתף את ההורים בעשיה הברוכה של השנה שחלפה ובתכניות לקראת שנה"ל הבאה וציין את הצלחת הת"ת להתמודד עם מבחני מיצ"ב חיצוניים שנערכו השנה. בדבריו להורים אמר המנהל כי חייב להיות קשר רציף ותמידי בין ההורים לצוות הת"ת לטובת התלמיד. הרב חדד הודה לכל צוות הת"ת על העבודה המסורה ואיחל לבוגרי הת"ת הצלחה בהמשך הדרך.

לאחר מחרוזת שירים מרגשת בליווי קליפ המתאר את "סדר יומו של ילד חסידי" נהנו התלמידים וההורים מהצגה חסידית המאסר והגאולה של הרבי הריי"צ בהנחייתו של הרב מנחם שרון ותלמידי הת"ת וכפר חב"ד.

נציג ההורים וחבר ועד ההורים הרב אילן טאבוק שיתף את ההורים בתכניות הועד בשיתוף ההנהלה לקראת שנה"ל הבאה ובעיקר במאמץ להכניס  תכנים חסידיים ופעילויות חסידיות לתלמידים.

מנכ"ל המוסדות הרב מאיר בוסטומסקי הודה להנהלה ולצוות הת"ת כולו  על ההשקעה והמסירות ואיחל הצלחה לבוגרי הת"ת הממשיכים את דרכם למגוון ישיבות חב"ד ברחבי הארץ.

המקהלה סיימה את האירוע במחרוזת שירים. ולאחריה נערכה חלוקת פרסים לבוגרי כתה ח' שקיבלו מידי המנכ"ל הרב בוסטומסקי, המנהל הרב חדד, המנהל החינוכי הרב אבוקסיס והמחנך הרב אריאל מדר כל אחד ספר תנ"ך ו"סיפורים מבית רבי", ולמצטייני מבצע "ושננתם" שבמשך שנה"ל שיננו בע"פ יחד סך של אלפי משניות ודפי תניא ע"י המנהלים והרב דוד סעדון הרכז החברתי.

וכך תחת רושם אדיר ומלא רגש נפרדו ההורים המאושרים משנה"ל הנוכחית כשבפיהם רק תשבחות ומחמאות לצוות הת"ת המסור. 

כאן המקום להודות לעיריית פ"ת על העזרה והסיוע להצלחת הכנס, למנהלי אולם שרת מר אבי עזר, לרב חיים ליפשיץ ולמשפחתו על הכנת הקליפים והמאמץ להצלחת האירוע, לר' שלום כינורי ולכל צוות הת"ת שבלעדיהם לא היה יכול אירוע זה להצליח!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.