מערכת COL | יום י"א תמוז ה׳תשע״א 13.07.2011

שלל הפקות על המקדש מטעם המרכז לעזרי שליחות

שלל חומרים שיהפכו את ימי בין המצרים לתנופת לימוד ופעילות בנושא המקדש –מסופקים בימים אלה מטעם המרכז לעזרי שליחות שע"י צעירי אגודת חב"ד ● הופקו שלושה עלוני הסברה שיחולקו לציבור בכל אחד ואחד משלושת השבועות ● עוד הפקה מיוחדת, שמאפשרת מתן שיעורים מקצועיים בענייני בית הבחירה, היא בדמות קורס חדש בסדרה 'ייבנה המקדש', המתמקד הפעם בבית-המקדש השלישי  לסיפור המלא
שלל הפקות על המקדש מטעם המרכז לעזרי שליחות

שלל חומרים שיהפכו את ימי בין המצרים לתנופת לימוד ופעילות בנושא המקדש –מסופקים בימים אלה מטעם המרכז לעזרי שליחות שע"י צעירי אגודת חב"ד.

כדי להביא לידי פועל את הוראת הרבי בלימוד ענייני בית הבחירה, הופקו שלושה עלוני הסברה שיחולקו לציבור בכל אחד ואחד משלושת השבועות. הנושאים המרכזיים בעלונים הם: למה בית-מקדש, הזמנה לסיור בבית-המקדש, וסדר-יום בבית-המקדש.

העלונים יופצו על-ידי 276 בתי-חב"ד ברחבי הארץ, וכן על ידי אנ"ש התמימים, ויופצו גם בבתי-הכנסת. ניתן להשיג את העלונים גם בשפה הרוסית. בנוסף יצא לאור פוסטר צבעוני לפרסום בלוחות המודעות.

עוד הפקה מיוחדת, שמאפשרת מתן שיעורים מקצועיים בענייני בית הבחירה, היא בדמות קורס חדש בסדרה 'ייבנה המקדש', המתמקד הפעם בבית-המקדש השלישי. בקורס כלולה חוברת בת שלושה שיעורים, ומצגת מולטימדיה מושקעת, והוא מתמקד בנושאים: מהו המודל המקורי של המקדש? האם הכותל יזוז ממקומו? וכיצד תתחיל העבודה במקדש?

הקורס נכתב ונערך על-ידי השליח הרב חיים הבר מבית-חב"ד המרכזי בבאר-שבע. קורס זה מצטרף לקורס הראשון בסדרה 'ייבנה המקדש', שהתמקד בבית השני, ולקורס 'לגעת במקדש' של JLI, שהופקו בשנים האחרונות וזכו להצלחה רבה בבתי חב"ד בארץ ובעולם.

כדי לסייע בהמחשת צורת הבית בשיעורים ובהרצאות, מסופקים מודלים מיוחדים של בית-המקדש. המודלים הם תבנית מדוייקת של בית-המקדש השני והשלישי, ובגודל של כארבעים ס"מ.

לתועלת בתי חב"ד, המארגנים בימים אלו הרצאות ושיעורים בנושאי המקדש, פרסם אתר השלוחים 'שלוחים נט' רשימה של כ-15 מרצים ואמנים בנושא המקדש ופרטים ליצירת קשר.

הרב יוסף-יצחק אהרונוב, יו"ר צאגו"ח, אומר כי במרכז לעזרי שליחות עמלים לפתח עזרים וחומרי הסברה מגוונים שיביאו את תודעת המקדש להמוני בית ישראל, כקריאת הרבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.