מערכת COL | יום כ"ט תמוז ה׳תשע״א 31.07.2011

קריית שמונה: בית חב"ד סיבסד הקייטנה, ומאות ילדים נהנו

בבית חב"ד קרית שמונה בראשות השליח הרב יגאל ציפורי מציינים בסיפוק את סיומה של קייטנת חב"ד, "הגדולה בעיר", בה השתתפו מעל ל-200 ילדים תלמידי בתי הספר וגני הילדים בעיר ● כדי להקל על ההורים את הנטל הכספי הגדול הכרוך במימון עלויות הקייטנות, הנהלת בית חב"ד סיבסדה את המחיר כך שהמחיר שנגבה מההורים היה המחיר הנמוך ביותר מבין הקייטנות הרבות הקיימות בעיר לדיווח ולתמונות
קריית שמונה: בית חב
כתב COL

בבית חב"ד קרית שמונה בראשות השליח הרב יגאל ציפורי מציינים בסיפוק את סיומה של קייטנת חב"ד, "הגדולה בעיר", בה השתתפו מעל ל-200 ילדים תלמידי בתי הספר וגני הילדים בעיר.

הקיייטנים נהנו משלושה שבועות מוצלחים מלאים בחוויות ותוכניות עשירות ומגוונות שהפעילו צוות המדריכות במסירות ובחיות כשעל מלאכת הארגון מנצחת ביד רמה השליחה הגב' שיינא לישנר
.
כדי להקל על ההורים את הנטל הכספי הגדול הכרוך במימון עלויות הקייטנות, הנהלת בית חב"ד סיבסדה את המחיר כך שהמחיר שנגבה מההורים היה המחיר הנמוך ביותר מבין הקייטנות הרבות הקיימות בעיר.

אפיזודה מעניינת שתעיד על מידת ההנאה והסיפוק של הילדים וההורים מהקייטנה:

ביום האחרון הגיעה אחת האמהות לקייטנה בפנים זועפות ואמרה למדריכות שהיא מאוד כועסת... המדריכות הכינו את עצמן לקבל תלונות וטענות. ואז הסבירה האמא את עצמה ואמרה: הקייטנה היתה כל כך מוצלחת, הילדים קבלו המון תוכן מדות טובות ויראת שמים, למה לא המשכתם את הקייטנה עוד שבוע או לחילופין למה אינכם פותחים מחזור נוסף?

ביום שישי האחרון חגגו ילדי הקייטנה את מסיבת הסיום בהופעה מרשימה ומרגשת שהותירה את ההורים משתאים לנוכח ההשקעה העצומה. כל חניך וחניכה קבלו מזכרת אישית תמונה כללית של הקייטנה תמונה קבוצתית ודיסק מהווי הקייטנה, ההורים הנרגשים הודו בחום לרב ציפורי על הקייטנה המדהימה והמושקעת.

תודת ענק שלוחה לכל הצוות המרכזת: רחלי הלפרין. המדריכות: חני בייטש, אבישג לוי, חיה לישנר, רבקה לישנר, דבורה ציפורי, רבקה ציפורי, אסתי רייצס.

השליח הרב יגאל ציפורי מנהל בית חב"ד ויו"ר המוסדות מספר כי מידי שנה הוא נחשף למקרים רבים על ילדים שהקייטנה הביאה לשינוי בהתנהגותם בתוספת שמירת מצוות, שינוי שסוחף אחריו לעיתים את הבית כולו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.