מערכת COL | יום ה' ניסן ה׳תשע״ב 28.03.2012

קינגסטון, זה לא רק רחוב ● אחד משלנו

דובי מקוביצקי מנהל חנות 'קינגסטון' לכלי-כסף בכפר-חב"ד, מתארח במדור העסקים של COL 'אחד משלנו' ● "צברתי ניסיון רב בתחום כלי הכסף ואני מכיר אותו על בוריו. מאז ומתמיד אהבתי את היופי שבכלי הכסף ואת הכוח שיש בהם לשמח יהודים. אני נהנה להיות שותף לחוויה הנפשית ולחדווה הקיימת ברכישת כלי כסף", הוא אומר ומעניק מבצעים מיוחדים לגולשים לקראת חג-הפסח ● מגזין שישי לסיפור המלא
קינגסטון, זה לא רק רחוב ● אחד משלנו
מאת שלומית, COL

שם: דובי (דובער) מקוביצקי

מועד הקמה: "קינגסטון" הוקמה לפני חודשיים וחצי. לפני כן שימש מנהל בחברת "הצורפים" במשך 8 שנים. כמו כן משמש סוכן ביטוח מומחה מזה כ-17 שנים (ועל כך בפורמט אחר...)

רקע להקמת העסק: "צברתי ניסיון רב בתחום כלי הכסף ואני מכיר אותו על בוריו. מאז ומתמיד אהבתי את היופי שבכלי הכסף ואת הכוח שיש בהם לשמח יהודים. אני נהנה להיות שותף לחוויה הנפשית ולחדווה הקיימת ברכישת כלי כסף, חוויה שיש בה יופי פנימי: אם זה בין הורי החתן והכלה לחתן ולכלה ואם זה בין איש לרעהו היקר לו, רצון הנתינה וההענקה המושלמת לזולת מתגלה כאן במלוא הדרו".

תיאור העסק: חנות לכלי כסף ומתנות המעמידה לשירותכם מגוון ענק של כלי כסף - כסף טהור 925, כסף משולב, עץ וכסף, קריסטל וכסף – משלל הסוגים וממיטב היצרנים.

קהל יעד: חסידי חב"ד בארץ, שלוחים בעולם ועם ישראל בכלל על שלל חוגיו וגווניו.
חזון: המסר שלי הוא שצריך לתת לכל אחד את האפשרות לשמח יהודי אחר.

הייחודיות של איש חב"די בשוק העבודה: אסור לשכוח לרגע את היותך חב"דניק. כשפוגשים יהודי חרדי, ואני פוגש המון, אני תמיד מדבר איתו על עניין הקשור בפרשת השבוע, איזה מסר של תורת החסידות לאותו שבוע, פה ושם סיפורים חסידיים קצרים והכול בשפה שלו... וכשפוגשים יהודי ששומר פחות מצוות בינתיים – לא לשכוח להניח לו תפילין וגם שם סיפור חסידי עסיסי יכול רק להועיל...

סיפור מעניין: זוג הורים שנראים מבוססים ואינטליגנטיים, אך אינם שומרי מצוות בינתיים, נכנסו לרכוש כלי כסף. לתדהמתי, הם 'עברו' על כל חגי ישראל וקנו כל פריט שיש בנמצא השייך לכל חג, תוך שהם מבררים בדיוק מה צריך לכל חג. כשהתעניינתי לפשר הרכישה המרוכזת, סיפרו באושר גדול שבנם חזר בתשובה והפך לחסיד בעלזא. הוא עומד להתחתן והם רוצים לדאוג לו לכל מה שהוא צריך. הם היו מאושרים באמת מה שהותיר בי רושם עצום!

'טיפ', בנימה אישית: הרבה אמונה וביטחון תוך שימוש בכל כישרון בו חנן אותנו ה'.

קצת מהקשיים והלימוד שבדרך: לשים לב לכל, אבל לכל, הפרטים הקטנים, על כל המשתמע מכך.

טלפון: 052-666-3-770

ממוצע מחירים: "מחירים של בית - עם מגוון והיצע של חנות". עדיף לראות מקרוב...

מבצעים חמים: גביע מכסף טהור 925 בשיעור הרא"ח נאה - 165 ש"ח ומכסף משולב - 65 ₪. לכבוד חג הפסח ניתן לחלק עד 3 תשלומים בכרטיס אשראי ללא ריבית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.