מערכת COL | יום י"ג אלול ה׳תשע״ד 08.09.2014

קבלו אותם: הדור הבא של המרצים החב"דים

בימים אלה הסתיים בהצלחה רבה קורס המרצים היוקרתי 'הדעה והדיבור' לגברים, הקורס המקיף והמקצועי הראשון מעולם, ברמה אקדמית, אשר נועד לשנות את פני מפת המרצים החב"דית. כל הפרטים על הקורס ותמונת מחזור  הדור הבא של המרצים בפנים: כך נראה שיעור הוידאו הראשון של אחד המרצים שעברו את ההכשרה
קבלו אותם: הדור הבא של המרצים החב
בימים אלה הסתיים בהצלחה רבה קורס המרצים היוקרתי 'הדעה והדיבור' לגברים, הקורס המקיף והמקצועי הראשון מעולם, ברמה אקדמית, אשר נועד לשנות את פני מפת המרצים החב"דית.

בקורס השתתפו 30 אברכים מוכשרים במיוחד מאנ"ש מכל רחבי הארץ, ביניהם: רבנים, דיינים, משפיעים, אנשי חינוך, יועצים ואנשי הגות. הקורס הועבר על-ידי המומחה לרטוריקה ד"ר צוריאל ראשי מאוניברסיטת בר-אילן ביוזמת הרב דניאל גורדון, ונוהל על-ידי מכון 'אלף' בראשותו של הרב לוי קנלסקי. המיזם זכה לסבסוד וסיוע מקרן אשר ראתה במיזם זה פרוייקט נחוץ ביותר.

משתתפי הקורס נבחרו בקפידה מתוך מאות שהגישו מועמדות, בזכות המעלות הייחודיות שמאפיינות אותם וכישוריהם המיוחדים.

בוגרי הקורס הביעו את התפעלותם ואת תודתם העמוקה על הזכות הגדולה שנפלה בחלקם בהשתתפותם בקורס האקדמי. יש לציין שבוגרי הקורס ישמו את הנלמד כבר במהלך הקורס ומסרו הרצאות הן בפני חברי הקורס והן בפני קהלים שונים ברחבי הארץ, תוך ליווי והדרכה צמודים מהמרצה וכפי שהעידו רבים מהמשתתפים, הדבר תרם להם רבות, כרבנים ושלוחים בקהילות, וכמרצים אורחים. הודות לכלים שקיבלו בקורס הם ריתקו וסחפו אחריהם המונים לתורה, יהדות וחסידות, והדבר גרם לקידוש שם שמיים גדול בקרב עם ישראל אשר נכח שמקצועיות ויהדות אינם דברים סותרים אלא דבר אחד הוא. הקורס כבר גרם לשינוי גדול והשפעתו ניכרת בקרב קהלים רבים וזוהי רק ההתחלה!

בנוסף לכך, הודות לקורס, נחתם בימים אלה שיתוף פעולה בין מכון 'אלף' לבין האתר היהודי הגדול בעולם חב"ד.אורג על מיזם חדש שבו משתתפי הקורס המקצועי יעבירו שיעור מול המצלמה על נושא, ערך או מצווה ביהדות, ומהיום מיליוני הגולשים בחב"ד.אורג יוכלו לצפות בהדרכה קצרה ומקצועית, ממצה, מסבירה ומשכנעת על נושאים שונים ביהדות. הסרטונים יוקרנו תחילה באתר בית חב"ד בעברית, ובעז"ה יופיעו באתרי חב"ד.אורג בשפות השונות. מדובר במיזם מהפכני אשר משדרג את הפצת המעיינות לרמה חדשה של הסברה בהירה, משכנעת ומקצועית.

צפו בסרטון הראשון שעלה בימים האחרונים

בנוסף, עתידים המשתתפים להעביר מאות ואלפי הרצאות מאלפות ומקצועיות בכל רחבי הארץ ולהביא את הפצת המעיינות לרמה חדשה של מקצועיות.

לאור ההצלחה הרבה של הקורס, מכון 'אלף' מעוניין לפתוח קורס זהה לנשים על מנת להכשיר גם אותן למרצות מקצועיות מן השורה הראשונה, וידוע כוחה של האישה ובינתה היתרה שבוודאי יוסיפו להשפעה על השומעות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.