מערכת COL | יום ג' כסלו ה׳תשע״א 10.11.2010

פרוייקט החומש המהפכני של חב"ד.אורג

ביום חמישי האחרון, בסמיכות לדוכן של חב"ד. אורג בכינוס השלוחים העולמי, ניצפו עשרות שלוחים מעיינים בספר שחור עליו כתובים המילים "העם והספר" לסיפור המלא
פרוייקט החומש המהפכני של חב
ביום חמישי האחרון, בסמיכות לדוכן של חב"ד. אורג בכינוס השלוחים העולמי, ניצפו עשרות שלוחים מעיינים בספר שחור עליו כתובים המילים "העם והספר".

ההתגודדות במקום נסובה כאמור בשל אותו ספר שהוא למעשה פרוייקט החומש החדש של חב"ד. אורג, שעם הוצאתו לאור בקרוב יחולל מהפכה של ממש בכל הקשור לחומשים. הפרוייקט שהוצג לראשונה ביום הראשון של הכינוס, גרם לסקרנות והתלהבות רבה אצל כל מי שנחשף לו.

"הקהילה שלי מחכה לדבר כזה כבר 20 שנה", "מעולם לא הבנתי את הפרשה באופן ברור כל כך", ועוד שלל אימרות דומות היו התגובות שנשמעו מהשלוחים שנחשפו לפרוייקט החומש.

הרב יענקי טאובר, מי שעומד מאחורי הפרוייקט המרשים של חב"ד אורג, היה זה שהעניק לעוברים ושבים עותק דוגמא מפרשת השבוע האחרונה – פרשת תולדות.
כאשר הוא נשאל מה עושה את החומש הזה כל כך ייחודי, ענה טאובר: "החומש הזה מכיל אנתולוגיה של פירושים מכל התורה שבעל פה החל מהגמרא, המדרש, ראשונים ואחרונים עד לימינו. כאשר החסידות ותורת הרבי הם כמובן מרכיב מרכזי בחומש".

מלבד הפן הרוחני דאגו חברי הצוות של פרוייקט החומש להשקיע גם בכל הקשור לעיצוב, מראה, ונוחיות המשתמש בכל הנגוע לספר, שאכן נראה מרשים ומרהיב ביופיו, כל זאת בעזרתו של האמן הרב ברוך גורקין שאף דאג ליצור גופן חדש לעברית במיוחד עבור ספר זה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.