מערכת COL | יום כ"ז סיון ה׳תשע״ד 25.06.2014

עיתון 'משפחה' במהדורה מיוחדת על הרבי. הצצה

JEM
'משפחה' יצא בפרויקט היסטורי, והקדיש את שער המגזין ואת רוב הכתבות במגזין הדגל של העיתון לדמותו הגדולה של הרבי. 21 עמודים, 3 ראיונות וכתבות, וכן פרויקט ייחודי על חמישה ציוני דרך עם חשיפות בלעדיות מהשנים המוקדמות של הרבי באירופה   משפחה במהדורה מיוחדת על הרבי
עיתון 'משפחה' במהדורה מיוחדת על הרבי. הצצה
'משפחה' יצא בפרויקט היסטורי, והקדיש את שער המגזין ואת רוב הכתבות במגזין הדגל של העיתון לדמותו הגדולה של הרבי. 21 עמודים, 3 ראיונות וכתבות, וכן פרויקט ייחודי על חמישה ציוני דרך עם חשיפות בלעדיות מהשנים המוקדמות של הרבי באירופה.

עורך העיתון, ר' יוסי אליטוב, וסגנו, ר' אריה ארליך חזרו מקראון הייטס עם ראיון נרחב, מקיף ועתיר גילויים עם מזכיר בית רבי הגה"ח רבי לייבל גרונר, החושף שורת גילויים מסעירים, חלקם בפרסום ראשון, על קרוב ליובל שנים שזכה להיות איש אמונו של הרבי: הימים שלפני קבלת הנשיאות, הרגעים המרטיטים בהתוועדות י' שבט תשי"א, תקופת כ"ז אדר והצוואה, ושורת הוראות שמימיות שלהן זכה בקודש פנימה.  

הכתבה השניה במגזין משפחה הוא ראיון נרחב, חסר תקדים מסוגו, עם המשפיע הגה"ח רבי זלמן גופין, על דרכה של חב"ד, השקפתה, לימוד תורת הרבי בדורנו, הפצת המעיינות, מפעל השליחות, שיטת הלימוד של הרבי, היקף שיחותיו ודרכו התורנית, הדרך של 'תומכי תמימים', הדרך של הרבי בקירוב רחוקים - ועוד עשרות נושאים מרתקים, המסבירים את שיטת הרבי ומספרים על ענקותו, גאונותו והנהגתו החד-פעמית, בטוב טעם. הראיון נערך על ידי יוסי אליטוב ואריה ארליך.

הכתבה השלישית במגזין 'משפחה' עוסקת במפעל השימור וההנצחה של אלפי ההתוועדויות, חלוקות הדולרים, הכינוסים, היחידויות ואינספור רגעים גדולים וקטנים במחיצת הרבי. ראשי חברת המדיה החב"דית JEM חושפים בפני יוסי אליטוב ואריה ארליך את שיטות האיתור והשימור ואת סודותיה של חברת המדיה היהודית הגדולה בעולם.

הפרויקט הרביעי הוא חמישה ציוני דרך, מלווים במסמכים בלעדיים שטרם נחשפו, מתקופות חייו של הרבי בברלין, ה'סמיכה' שקיבל, דרכונו האישי, התכתבות עם אביו הרה"ק רבי לוי יצחק נ"ע ועמודי חידושי תורה בכתב יד קודש מתקופת ברלין ופריז, שטרם נחשפו. המסמכים הללו מתפרסמים באדיבות חברת JEM, מתוך ספר מושקע על חיי הרבי שיראה אור בעוד מספר חודשים.

הפרויקטים ב'משפחה' מלווים בעשרות רבות של תמונות מרהיבות, חלקן נדירות, מתקופות שונות בחיי הרבי.

יצויין, כי גם מגזין 'משפחה' באנגלית הקדיש את מרבית חלקי מגזין הדגל לדמותו של הרבי. כתב העיתון ישראל בסר מביא ראיונות עם המזכיר רבי חיים יהודה קרינסקי ועם סגן יו"ר המרכז לענייני חינוך ומנהל מפעל השלוחים, הרב משה קוטלרסקי, לצד שורה של עשרים ראיונות עם אישי ממשל וציבור אמריקניים המספרים על רגעים נדירים שלהם במחיצת הרבי.  גם הפרויקטים ב'משפחה' באנגלית מלווים בתמונות רבות ונדירות. 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.