מערכת COL | יום י"ג כסלו ה׳תשע״א 20.11.2010

ספר חדש: נודע בשיעורים

חדש על המדף: ספר חדש ומיוחד "נודע בשיעורים", ובו תולדות חייו המרתקים והסוערים של הפוסק הנודע הגאון הרב חיים נאה זצ"ל. את הספר יזם הרב אליעזר זילבר נכד הגרא"ח ויו"ר איגוד צאצאי הגרא"ח נאה אשר נפטר תוך כדי כתיבת הספר, ובנו הרב חיים זילבר המשיך את מלאכת הוצאת הספר ● הספר הופק על ידי "חזק הוצאה לאור" וניתן להשיגו בחנויות המובחרות בכל רחבי הארץ  לסיפור המלא
ספר חדש: נודע בשיעורים

חדש על המדף: ספר חדש ומיוחד "נודע בשיעורים", ובו תולדות חייו המרתקים והסוערים של הפוסק הנודע הגאון הרב חיים נאה זצ"ל. את הספר יזם הרב אליעזר זילבר נכד הגרא"ח ויו"ר איגוד צאצאי הגרא"ח נאה אשר נפטר תוך כדי כתיבת הספר, ובנו הרב חיים זילבר המשיך את מלאכת הוצאת הספר.

הספר הופק על ידי "חזק הוצאה לאור" וניתן להשיגו בחנויות המובחרות בכל רחבי הארץ (קה"ת, חיש, פלדהיים, אור החיים ועוד).

במבוא לספר, מספר העורך שניאור זלמן ברגר, מעט על שנעשה מאחורי הקלעים בשלבי המחקר האדיר לקראת כתיבת הספר אשר מכיל 512 עמודים:

 זעיר פה וזעיר שם, נכתבו אי־אלו פירורים, מתולדות חייו המרתקים והסוערים של הפוסק הנודע הגאון הרב חיים נאה וכאשר צאצאיו ביקשו הימני לכתוב ספר שיקיף את תולדות חייו  נטלתי על עצמי את המשימה הנעלית  והפלגתי למחוזות שונים ומנוגדים מקצה לקצה.

במהלך ביקורים חוזרים ונשנים, במשרדי העדה החרדית, במערכת "ביטאון העדה" במשרדי הרב מנחם פרוש ע"ה, בספריה הלאומית ובארכיון המודיע שאבתי חומרים נדירים, ששפכו אור יקרות על פרקי חייו של הגרא"ח נאה. בנוסף לכך ערכתי ראיונות פרטניים עם זקני ירושלים, הנמנים על חוגי העדה החרדית, אגודת ישראל וחסידות חב"ד.

בנות הרב נאה, מרת רחל זילבר ומרת חנה קוזלובסקי תחיינה, סייעו רבות בפיענוח פרשיות רבות, ונכדיו וניניו סייעו ככל יכולתם בסיפורים וחומרים ייחודיים. 

לאחר עבודה מאומצת, הצלחתי לרכז מאגר חומרים ייחודי אודות הרב נאה, הכולל עדויות מכלי ראשון, מכתבים ומסמכים שעוד לא ראו אור וקטעי עיתונות רבים. מתוך מאגר זה שזרתי בעזרת ה' יתברך, בסגנון קולח ובהיר, את קורות חייו של הגאון החסיד שהנחיל את דבר ההלכה והחסידות לדורו ולדורות הבאים. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.