מערכת COL | יום כ"ט תמוז ה׳תשע״א 31.07.2011

סיום שנה בת"ת בכפר חב"ד בסימן: "האור שבכל תלמיד" ● גלריה

מעמד ייחודי ורב רושם נערך לרגל סיום שנת הלימודים באולם החדש בת"ת בכפר חב"ד ● היחודיות של המעמד באה לידי ביטוי בכך שבשנה זו, כל אחד ואחד מתלמידי התלמוד תורה זכה בתעודת הערכה אישית מעוצבת וממוסגרת ● בתום המעמד חולקו 70 כרטיסי טיסה בשמי הארץ לתלמידים שהצטיינו במיוחד בדרך ארץ ובדוגמא החסידית האישית לסיפור המלא 
סיום שנה בת
צילום: מאיר אלפסי
כתב COL

מעמד ייחודי ורב רושם נערך לרגל סיום שנת הלימודים באולם החדש בת"ת בכפר חב"ד.

הייחודיות של המעמד באה לידי ביטוי בכך שבשנה זו, כל אחד ואחד מתלמידי התלמוד תורה זכה בתעודת הערכה אישית מעוצבת וממוסגרת, בה מצויינים ומובלטים "נקודות האור והחוזק" האישיים כפי שהן באו לידי ביטוי במהלך שנת הלימודים.

ההתרגשות והנהרה השורה על פני התלמידים בקבלם את תעודת ההצטיינות הממוסגרות והחתומה על ידי הרב יעקב ראובן הלוי סגל, מנהל הת"ת, ומחנכי הכיתות, בל תתואר.

המעמד המרגש נפתח באמירת פרק ק"י בתהלים, פרקו של הרבי, ובדברי ברכה לתלמידי הת"ת, חתני השמחה כולם, על ידי מנהל הת"ת.

הרב משה גברא, סגן מנהל הת"ת מברך את התלמידים ומעודד אותם להמשיך ולעלות מעלה מחיל אל חיל בתורה וביראת שמים. משפיע הת"ת הרב מנחם מנדל אלפרוביץ עומד בדבריו על הזכות הגדולה שנפלה בחלקם של התלמידים היקרים שלומדים בתלמוד תורה של הרבי והולכים ומתחנכים בדרכו והוראותיו.

במרכז המעמד לצד חלוקת התעודות, הוצג מופע ייחודי שעובד כולו מהמסד עד הטפחות, מהכנת התפאורה ועד לכתיבת המלל ,על ידי תלמידי כיתה ז' בניצוחו והכוונתו של מחנך הכיתה הרב דוד מדר. המופע עסק בסיפור מחיי הבעל שם טוב כשהמסר הוא "בל ידח ממנו נדח", לכל אחד יש את היכולת לתקן את מעשיו, לשפר דרכיו וללכת מחיל אל חיל.

מעמד סיום הלימודים לווה בשירה ובזמרה על ידי מקהלת הת"ת ה"קינדערלאך של הרבי" ו"המנגנים" התלמידים נחום אופנר וצבי רבקין.

הרב יעקב ראובן הלוי סגל מנהל התלמוד תורה של הרבי: "בשנה זו החלטנו ללכת על מודל שונה מעט ממעמדי הסיום המקובלים. בשנה זו החלטנו להעצים את כל תלמידי הת"ת. בחרנו שלא להבליט במעמד זה בדווקא את 100 התלמידים המצטיינים בשינון בעל פה שנבחנו מאות פרקי תניא, אלפי פרקי משניות, שיחות של הרבי ודפי גמרא. חלוקת פרסים יקרי ערך לתלמידים אלו תתקיים בנפרד. במעמד סיום שנת הלימודים בחרנו לשתף את כולם , כל תלמיד בעינינו הינו "נר המאיר למרחוק", ואת האור הזה חיברנו יחד ללהבה אחת גדולה, המתנוססת, ועולה השלהבת מאליה". בנוסף, נקיים התוועדות ייחודית למסיימי כתה ח', בהשתתפות ההורים, ונלווה בברכת "צאתכם לשלום" את הבוגרים שבעוד שבועות מספר יחבשו את ספסלי הישיבות הקטנות, כל אחד בדרכו ו"במקום שלבו חפץ".

בתום המעמד חולקו 70 כרטיסי טיסה בשמי הארץ לתלמידים שהצטיינו במיוחד בדרך ארץ ובדוגמא החסידית האישית, שהקרינו על סביבתם הקרובה ועל חבריהם לכיתה כולה. מבצע "דרך ארץ" מוקדש לעילוי נשמת האישה החשובה והצדקנית מרת חנינא בת הרב יעקב ורחל ע"ה.

הרב יעקב סגל מבקש להודות לעושים במלאכה, לסגן מנהל הת"ת , איש החינוך הרב משה גברא, למזכיר הת"ת הרב דוד פרידמן, לאב הבית המסור ר' חי מצמבר, למחנכים ולמורים אשר השקיעו רבות במהלך השנה כולה בעשייה החינוכית, ולכלל העושים במלאכה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.