מערכת COL | יום כ"ג אב ה׳תשע״א 23.08.2011

סדר יום: גמרא, קייקים, 'מבצעים', על-האש והתוועדות ● גלריה

COL ממשיך ללוות את מחנות הקיץ בארץ-הקודש. כעת אנו מגישים סיקור נרחב מהימים האחרונים בישיבת הקיץ של 'צעירי ליובאוויטש' ● ויש גלריה לסיפור המלא
סדר יום:  גמרא, קייקים, 'מבצעים', על-האש והתוועדות ● גלריה
(צילומים בלעדיים: COL)
מאת י' תמים

כפי שפורסם, ישיבת הקיץ צעירי ליובאוויטש מתקיימת השנה, שבוע ראשון בקרית-גת ושבוע שני בקמפוס המפואר של ישיבת 'צעירי השלוחים' בצפת. ביום חמישי בבוקר יצאה ישיבת הקיץ מקרית צעירי ליובאוויטש שבקמפוס תות"ל בקרית-גת, ועלו על האוטבוסים, לכיוון צפון.

ביער לביא סיירו התמימים, התפללו מנחה ואכלו ארוחת צהרים ולאחר מכן נסעו התמימים צפונה לכיוון ישוב גדות שם עשו קייקים בראפטינג נהר הירדן. לאחר הקייקים, נסעו לחצור הגלילית לתפילה על ציון חוני המעגל ולשיעור גמרא שניתן לכיתות.

בבואם לקמפוס בצפת, חיכתה לתמימים הפתעה: על כל מיטה ומיטה הייתה מונחת שקית מקווה מהודרת עם מגבת, תיק רחצה שמפו וסבון, שהכל ממותג עם הסמל של ישיבת הקיץ צעירי ליובאוויטש גם ישראל 'ארץ-הקודש'.

ביום שישי בבוקר היו שיעורים בחסידות ובנגלה, ולאחר סדר נגלה יצאו כל 150 הבחורים ל'מבצעים בטנקים' ובאוטובוסים וכבשו את הערים: צפת, חצור הגלילית וראש פינה, ואת בית-הרפואה זיו ובסיס פיקוד צפון.

לאחר החזרה לשטח יצאו התמימים שוב באוטובוסים מאורגנים לכיוון קברו של אח הרבי ר' ישראל ארי' לייב לכבוד היארצייט של אביו, אב הרבי רבי לוי-יצחק שניאורסון בכ"ף מנחם אב, ומשם פנו לקבר האריז"ל ולטבילה במקווה האר"י לכבוד שבת.

כשחזרו התמימים לשטח, ראו כרזות ושלטים מעטרים את פני כל קרית צעירי ליובאוויטש, "אם שבת בקעמפ זה כמו שמח"ת, בצעירי ליובאוויטש עאכו"כ" - הכריז השלט.

ואכן אווירת השבת המיוחדת לא משה עדיין מליבות התלמידים. לאחר סדר קצר יצאו התמימים למדשאות שם נערך להם סדר ניגונים מיוחד, ולאחריו התפללו קבלת שבת ומעריב, במנגינת שמח"ת. בעת סעודת שבת נשאו דברים בפני התמימים הצוות הבכיר, ויחד התוועדו במשך כמה שעות, כשבמהלכם קמו הכל לריקוד סוחף ועוצמתי.

למחרת, במהלך תפילת שחרית נמכרו העליות לכל המרבה במחיר - לימוד תורת הרבי, לקול תשואות התמימים. לאחר סעודת השבת התחלקו התלמידים לקבוצות וכל קבוצה התוועדה עם המדריכים שלה עד שעת מנחה.

מלבד התלמידים העולים לישיבה, שלאחר כמה שעות התוועדות יצאו לסיור מודרך בעיר העתיקה בצפת עם הרב אסי שפיגל, שם אף ערכו סדר ניגונים מיוחד, וחזרו לאחר השבת באוטובוס לחצר הישיבה.

במוצאי השבת, נערך לתמימים ארוחה בשרית 'על האש', לקול ניגונים וסיפורים שנשמעו מפי הצוות.

ביום ראשון, לאחר סדר יום לימודים, בא לספר על הרבי בפני התמימים הרב שלום דובער הרצל, ראש-הישיבה המארחת, ישיבת צעירי השלוחים, הרב הרצל הידוע בכישרונו המיוחד, ריתק את התלמידים במשך כשעתיים בזכרונות משנותיו ב-770.
בשעות הערב יצאו התלמידים לבריכה לשחיה לילית למספר שעות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.