מערכת COL | יום כ"ג סיון ה׳תשע״ב 13.06.2012

סגן שר התקשורת הרוסי הכניס ס"ת לבית כנסת במוסקבה

מעמד מרגש לכבודה של תורה נערך בראשית השבוע במוסקבה בירת רוסיה. סגן שר התקשורת של רוסיה, הכניס ספר תורה מהודר להיכל בית הכנסת המרכזי במוסקבה, לעילוי נשמת ולזכר הוריו שנלב"ע והיו מהמתפללים הקבועים בבית כנסת המרכזי, עוד בימיו הקודמים, כאשר בית הכנסת "מארינה רושצ'ה" עוד שכן בצריף המיתולוגי שנשרף ובהמשכו, בבית הכנסת הגדול והמפואר שנבנה על חורבתו  לסיפור המלא
סגן שר התקשורת הרוסי הכניס ס
מעמד מרגש לכבודה של תורה נערך בראשית השבוע במוסקבה בירת רוסיה. סגן שר התקשורת של רוסיה, הכניס ספר תורה מהודר להיכל בית הכנסת המרכזי במוסקבה, לעילוי נשמת ולזכר הוריו שנלב"ע והיו מהמתפללים הקבועים בבית כנסת המרכזי, עוד בימיו הקודמים, כאשר בית הכנסת "מארינה רושצ'ה" עוד שכן בצריף המיתולוגי שנשרף ובהמשכו, בבית הכנסת הגדול והמפואר שנבנה על חורבתו.

סיום כתיבת האותיות נערך בהיכל "כולל אברכים" להוראה של מוסקבה, בו שוקדים על לימודם בוגרי הישיבה גדולה הוותיקה במוסקבה, שמתעתדים ויוצאים לרבנות ברחבי רוסיה.

עם סיום כתיבת האותיות נשא רבה הראשי של רוסיה הגר"ב לאזאר, דברי ברכה מרגשים והעלה על נס את פעולותיו הברוכים של התורם הנכבד, מר נחום מארדר, מוותיקי ידידי הקהילה, שגם בתפקידו הרם כסגן שר התקשורת של רוסיה, ממשיך לסייע בכל דרך ובכל זמן, למען יהודי רוסיה והקהילות היהודיות ברוסיה.

בתהלוכה רבת משתתפים, כאשר תלמידי התלמוד תורה של מוסקבה, מתופפים ומזמרים לכבודה של תורה – הובילו את ספר התורה החדש, מעוטר בכתר תורה מפואר, אל עבר הבניין של המרכז היהודי-קהילתי "מארינה רושצ'ה", ומשם להיכל בית הכנסת המרכזי, שם נערכו כנהוג ההקפות, בשילוב ריקודים חסידיים שסחפו את כל הקהל הרב.

בהמשך הוזמן הציבור לסעודת מצוה רבתי, בראשות הרב הראשי, התורם, בני משפחתו, מתפללי בית הכנסת ורבים מידידי הקהילה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.