מערכת COL | יום כ"ו תמוז ה׳תשע״ה 13.07.2015

נחתם המבצע שסחף את ישיבת חב"ד באלעד ● תמונות

ערב מרומם חתם את מבצע לימוד הרמב"ם הייחודי בישיבת תו"ת ליובאוויטש אלעד, שכותרתו היה "כל השנה כולה - כל התורה כולה", במסלול ג' פרקים ליום ● סיקור ותיעוד  כל התורה כולה 
נחתם המבצע שסחף את ישיבת חב
מבצע תורה באלעד
ערב מרומם חתם את מבצע לימוד הרמב"ם הייחודי בישיבת תו"ת ליובאוויטש אלעד, שכותרתו היה "כל השנה כולה - כל התורה כולה", במסלול ג' פרקים ליום.

מבצע הלימוד הוקדש כולו לעילוי נשמת השליח המפורסם דצרפת הרה"ח ר' שמואל (מולע) ע"ה אזימוב.

תלמידים רבים השתתפו במבצע שכלל - בין השאר - מילוי דו"ח יומי בו צוין על סיום הלימוד לפני השקיעה בעיון. לימוד של לפחות הלכה אחת יומית בעיון. מילוי דו"ח שבועי לרבי ועוד.

את הערב החגיגי פתח והנחה נציג התלמידים השלוחים התמים יודי אייזנבך שסקר בקצרה את הכרזת התקנה ע"י הרבי בפעם הראשונה ואת ההדרנים הנפלאים שנאמרו במשך השנים.

"פותחין בדבר מלכות". תחילה הוקרן קטע ווידאו מתוך התוועדות של הרבי על חשיבות לימוד הרמב"ם ובו מביא הרבי אמרת רז"ל שכאשר לומדים תורה של צדיק אזי "שפתותיו דובבות בקבר" ונראה בחוש שפעולה קטנה של הנעת השפתיים במקום אחד בעולם, פועל עד סוף העולם כולו, עאכו"כ כשמדובר אודות הרמב"ם.

אח"כ נשא דברים המנהל רוחני הרב יעקב קטן, אשר ציטט בדבריו משיחותיו הק' של הרבי המבארות את הרעיון שלימוד השיעורים היומיים הנם - בשונה משיעורים הרגילים - מכונים "שיעורים הנוגעים בנפש". ומכאן ההכרה עד כמה חייבים לייקר ולחבב את תקנת לימוד הרמב"ם, כי בנפשות עסקינן.

בהמשך הוזמן המשפיע הרב אלחנן רייצעס, בדבריו שם דגש על הפן של ההתקשרות המיוחדת לרבי כאשר ממלאים את בקשתו במילוי תקנת לימוד הרמב"ם היומי.

לדברי סיכום הוזמן אחראי ויוזם המבצע הת' אליהו מלכי שאמר שכל הרעיון נולד בעקבות פטירתו של ר' שמואל (מולע) ע"ה אזימוב שלימוד הרמב"ם היה יקר לליבו באופן מיוחד וכאשר היה פוגש אי - מי מאנ"ש או מהתמימים, פתח ראשית בשאלה אילו פרקי רמב"ם לומדים היום.

בהמשך סקר את שלבי המבצע, הודה לתורמים הנכבדים ולהנהלת הישיבה בראשות הרב אברהם אשר בלינוב אשר הקדישו מזמנם ומכספם להצלחת מבצע זה לנחת הרבי נשיא דורינו.

לאחר מכן החלה הגרלת הפרסים הענקית על סטים של רמב"ם לעם, ספרי חסידות רבים, כאשר הפרס הראשון הוא זכיה בכרטיס טיסה לרבי. הזוכה בגורל המאושר היה הת' מנחם מענדל שי' מקוביצקי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.