מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תשע״ה 14.11.2014

מתורת הרבי על נושא הכינוס "איך פאר דאך מיט אייך"

בוועד כינוס השלוחים העולמי, שיתפו את אלפי השלוחים בדברים מתורת הרבי נשיא דורנו על הנושא השנתי שנבחר לכינוס השלוחים העולמי "איך פאר דאך מיט אייך"כינוס השלוחים תשע"ה: כל הדיווחים במדור אחד
מתורת הרבי על נושא הכינוס
צילום: ברוך עזאגווי
במהלך 'יחידות' של הרב זעליג שארפשטיין ע"ה בחודש ניסן ה'תשכ"ד, אמר לו הרבי: "מהו ההסבר ההלכתי לכך שמי מעיין טהורים בכל מצב, גם כאשר יש אפשרות שמשהו לא טהור נגע בהם? משום שהמים מחוברים כל הזמן אל המקור הנובע והשופע ללא הפסק, במילא אין טומאה בעולם שיכולה להדבק בהם. כך גם (בנוגע לשלוחים של הרבי) כל זמן שהם נשארים מחוברים למקור, על אף המרחק הפיזי, הם נשארים מחוברים ל'מים הטהורים'...".

בעת התוועדות חג הפורים ה'תשכ"ח, דיבר הרבי דברים נפלאים אודות ה'שליחות' ששולחים מישהו למקום רחוק (הדברים היו קשורים בין השאר לשליחות של הרב שמואל חפר והרב משה פעלער): "השתדלות זו שצריכים להשקיע כדי להגיע ליהודי שנמצא באיזה מקום נדח שבה יש רק משפחה יהודית אחת, או משפחות אחדות בלבד .. כיון שזוהי שליחותו של הקב"ה שבחר בו שימלא שליחות זו דוקא בפינה רחוקה הרי זו היא תכלית השלימות שלו .. ואדרבה "לפום צערא אגרא" כיון שזוהי שליחות קשה יותר הדורשת יגיעה גדולה יותר הרי בודאי שהאגרא הוא גדול יותר, שדווקא במקום שליחותו ימצא את "מלכו של עולם" .. ואשרי חלקם של כל אלה שנוסעים וממלאים את השליחות בנפש חפיצה בשמחה ובטוב לבב, ובוודאי מצליחים באופן שלמעלה מדרך הטבע, כיון שהמשלח, הקב"ה, נמצא עמהם שם, ורבינו נשיאינו נמצא עמהם שם".

נוכחותו של המשלח בחיינו, חיי השליחות, היא ממשית ומוחשית. גם בפעולות שגרתיות ובוודאי במעשים רוחניים. במהלך חמשת ימי הכינוס, נדון ונתוועד על הדרכים איך להחדיר אמיתות זו בתוכנו, וכיצד להפוך זאת למוטו המנחה את עבודת השליחות שלנו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.