מערכת COL | יום ט"ז אלול ה׳תשע״ד 11.09.2014

מרהיב: הצצה לחייהם של ילדי השלוחים בפרגואי ● גלריה

שאלתם את עצמכם פעם איך מתמודדים ילדיהם של שלוחי חב"ד המתגוררים בחורים נידחים בעולם? איך הם לומדים? משחקים? ומי הם החברים שלהם? ● סדרת ספרים חדשה, 'ילדים בשליחות', מנסה לפצח את הווי החיים שלהם ● בכתבה המלאה: הצצה לצילומים של הספר החדש, 'מוטי מפרגואי', כפי שתיעד ישראל ברדוגו  מוטי מפרגואי
מרהיב: הצצה לחייהם של ילדי השלוחים בפרגואי ● גלריה
צילומים: ישראל ברדוגו

שאלתם את עצמכם פעם איך מתמודדים ילדיהם של שלוחי חב"ד המתגוררים בחורים נידחים בעולם? איך הם לומדים? משחקים? ומי הם החברים שלהם?

חנה אוירכמן ואלה וורזוב, שליחות של הרבי בפלורידה ובמוסקבה, הגו את רעיון הסדרה "ילדים בשליחות", המספקת הצצה מרתקת לחייהם של ילדים אלו. בימים האלו יצא לאור הספר החמישי בסדרה, 'מוטי מפרגואי', ובו צילומים מרהיבים של הצלם ישראל ברדוגו מחייו של מוטי הצעיר המתגורר במדינת עולם שלישית.

"ילדים בשליחות", מפגישה את הקוראים הצעירים (וגם המבוגרים יותר...) עם ילדי השלוחים מרחבי העולם. דרך סיפורים בגוף ראשון, מבקרים הקוראים בארצות שונות ובמקומות מעניינים, ולומדים להכיר את עולמם של המספרים – ילדים אמיתיים עם סיפור חיים לא שגרתי, את הסביבה שבה הם חיים ואת חלקם בשליחות.

בספרים ישנם תיאורים מעניינים לצד צילומים אותנטיים המלווים את הסיפור לכל אורכו. בנוסף, בכל ספר תמצאו עשרות עובדות מרתקות, ידע היסטורי וגיאוגרפי, ואפילו טעימה משפת המקום. הספרים פותחים בפני הקוראים אשנב לחיי השליחות, דרך עיניהם של ילדי השלוחים הצעירים.

כל ספרי הסדרה תורגמו לאנגלית, וזוכים להצלחה רבה בארץ ובעולם – בארה"ב, באירופה, באוסטרליה ועוד. בחודשים הקרובים ייצאו-לאור ספרים נוספים בסדרה.

לרכישה - לחצו

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.