מערכת COL | יום י"ט ניסן ה׳תשע״א 23.04.2011

מכון 'תורה שלמה': מהפכה תורנית אדירה יוצאת לדרך

בהתלהבות רבה התקבלה ידיעה בימים אלו על הקמת מכון חדש ויוקרתי, במסגרתו יוכלו אברכים צעירים מאנ"ש לעבור מסלול-הכשרה למנהיגות תורנית. מכון "תורה שלמה" יציע תכנית סדורה של לימודי הלכה כולל הסמכה לרבנות ע"י הרבנות הראשית, וקורסים ייעודיים במגוון תחומים רלוונטיים שיסייעו לאברכים לנהל ברמה את קשריהם עם ציבור שומעי לקחם, מיד עם כניסתם העתידית לתפקיד ציבורי, קהילתי ומנהיגותי  לסיפור המלא
מכון 'תורה שלמה': מהפכה תורנית אדירה יוצאת לדרך
אילוסטרציה
בהתלהבות רבה התקבלה ידיעה בימים אלו על הקמת מכון חדש ויוקרתי, במסגרתו יוכלו אברכים צעירים מאנ"ש לעבור מסלול-הכשרה למנהיגות תורנית. מכון "תורה שלמה" יציע תכנית סדורה של לימודי הלכה כולל הסמכה לרבנות ע"י הרבנות הראשית, וקורסים ייעודיים במגוון תחומים רלוונטיים שיסייעו לאברכים לנהל ברמה את קשריהם עם ציבור שומעי לקחם, מיד עם כניסתם העתידית לתפקיד ציבורי, קהילתי ומנהיגותי.

סניפי מכון 'תורה שלמה' יוקמו אי"ה לקראת זמן-אלול הבעל"ט, במספר מוקדים בארץ הקודש – בנגישות גבוהה לאזור מגוריהם של חברי-המכון – שייכנסו מיד גם להתנסות מעשית בשדה פעילות הפצת המעיינות, מסירת שיעורים ורקימת קשר-תורני עם תושבי שכונות וערים ברדיוס גדול ככל האפשר. חברי המכון יעמדו לימינם של שלוחים ובתי חב"ד ויציעו את כישוריהם תוך שהם מסייעים לפעילות התורנית ומתגברים את היקף שיעורי התורה, תחומי הלמידה ואיכות התכנים של שיעורי התורה שיימסרו בכל אתר ואתר.

מכון תורה שלמה הוא פרי יוזמה משותפת לארגון 'כולל חב"ד' ולאיש החסד השליח הרב יצחק משען מברזיל – שנחלצו יחד להציב מענה איכותי לצורך אמיתי, הולך וגובר, לו עדים כל מי שעוסק בפעילות בשטח. מסביר הרב משען: "כפי שאנו לומדים מפיהם של ברי-סמכא בתחום זה, מתברר כי אברכים טובים, החפצים להשקיע את זמנם בלימוד – אינם מוצאים מסגרת איכותית שתקלוט ותאפשר להם זאת. אנחנו נשנה את התמונה. מכון תורה שלמה יטפח וישקיע בכל אברך רציני, המעוניין ללמוד טוב, נעניק לו אי"ה את התנאים הכי טובים לכך". כאמור, הואיל ארגון החסד כולל חב"ד להתגייס למשימה וכך התאפשר לקרום עור וגידים, ממחשבה למעשה.

מחשבה רבה הושקעה בתכנון מדוקדק של מתכונת פעילות המכון, בדרך שתאפשר השקעה אמיתית של האברך בלימודים אינטנסיביים במשך שלושת שנות הלימוד במכון, ובד בבד הענקת מירב התנאים להתבססות כלכלית נאותה סיוע למציאת מקום עבודה לנשות האברכים ואף מלגה חודשית מכובדת ביותר (בערך של כ-5,000 ₪) – והעיקר: השתלבות מיידית באזורי השפעה תורנית שיוכלו בבוא העת להפוך למקום פעילות הפצת המעיינות.

בערב חג הפסח פרסמה הנהלת מכון תורה שלמה מודעה הקוראת לאברכים מתאימים להגיש את מועמדותם – ולהצטרף למהפכה התורנית שאי"ה תביא תנופה אדירה להפצת המעיינות חוצה, לקירוב הגאולה האמיתית והשלימה בפועל ממש. ניתן לפנות למכון בדואר האלקטרוני: [email protected] או לפקס' מספר: 08-8502772.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.