מערכת COL | יום י"ב חשוון ה׳תשע״ב 09.11.2011

מבצע ענק לבנות חב"ד: לומדים את 'יומן הרבנית' ● כל הפרטים

מאז ראשיתה של שנת תשע"ב, מתפרסמים מידי שבוע פרקים מרתקים מיומנה האישי של הרבנית הצדקנית מרת חנה ע"ה שניאורסאהן, אם המלכות ● מידי שבוע נחשפים גולשי COL לפרקים עלומים בילדותו של הרבי, בחיי הוריו הקדושים של הרבי, במאות פרטים חדשים על חיי מסירות הנפש של הגאון החסיד המקובל ואשתו הרבנית, על תקופת ההלשנה, המאסר וההגליה ● ארגון 'בנות חב"ד בארץ הקודש' יוצא בפרויקט מיוחד לכל בנות חב"ד בישראל, במסגרת כלל מוסדות החינוך ● הפרטים המלאים וההפתעות בכתבה המלאה  לסיפור המלא
מבצע ענק לבנות חב
בקטן: הרבי ואמו הרבנית חנה (צילומים: שלמה-חיים ריבקין, ארכיון. עיבוד: COL)

עם תחילתה של השנה החדשה, זכינו לגילוי אור חדש. מערכת ההוצאה לאור במסגרת קה"ת, החלה לפרסם את יומנה האישי של הרבנית הצדקנית מרת חנה ע"ה, אמו של הרבי. כאן ב-COL אנו מלווים את פרסום פרקי היומן מידי שבוע.

במשך השנה הקרובה, יתפרסו זיכרונותיה של הרבנית, על פרקים רבים, שנערכים בכובד ראש ובאחריות רבה, על ידי חברי המערכת.

● ● ●

בכל בית חסידי ברחבי תבל, מדפיסים את החוברת החדשה, מקריאים אותה בשולחן השבת, או בהזדמנות אחרת של התכנסות משפחתית, וחיים מחדש דרך מילותיה של הרבנית, את חיי מסירות הנפש ההרואיים של הרב והרבנית, לוחמים עזי נפש להמשכיותה של מסורת ונצח ישראל.

בכל פרק מתגלים פרטים חדשים ומאלפים, בכל פרק מתקבלת הבנה מעמיקה יותר על הלך הרוח בבית הגדול והמיוחד, בו התחנך והתעלה מי שיהפוך ברבות הימים להיות המנהיג היהודי של הדור.

● ● ●


ארגון 'בנות חב"ד בארץ הקודש' בניהולה של הגברת שרה זילברשטרום, מראשי ארגון נשי ובנות חב"ד הארצי, מכריזים על מבצע לימוד מיוחד, בכלל מוסדות החינוך של בנות אנ"ש ברחבי הארץ.

במסגרת הפרויקט המיוחד הנקרא "יומן מסע", יצעדו התלמידות בשבילי ההיסטוריה של היומן, ילמדו ויפנימו את גדלותם ואישיותם של כל הדמויות הקדושות המשולבות בפרקי היומן האישי, שיוצא לאור עולם.

האותיות הקטנות שנרשמו לפני עשורים רבים, יכולים להוות מעיין בלתי נדלה, של יסודות איתנים לחינוך חסידי חב"די שורשי, ועל כן יתקיימו במוסדות, מערכי שיעור מיוחדים עבור התלמידות, עם עבודות ושאלונים, סיכומים והמחשות. ביצוע משימות מאתגרות והתנסות באפיקים חסידיים שונים בעקבות פרקי היומן המרתק.

● ● ●

המבצע המיוחד, שיחל בימים הקרובים ויימשך עד ליום ההילולא של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא ע"ה, כלתה של כותבת היומן, כ"ב שבט ה'תשע"ב, יהיה מבצע נושא פרסים והפתעות לעידוד וזירוז ההשתתפות האישית של כל תלמידה ותלמידה.

10 כרטיסי טיסה לחצרות קודשינו, ולביקור מיוחד באוהל של הרבי, בקברה של הרבנית חיה מושקא ע"ה ובקברה של הרבנית חנה ע"ה, יוגרלו בין המצטיינות שיעפילו לשלב הגמר.

פרטים נוספים, ניתן לקבל במשרדי הארגון, ואצל הנציגות במוסדות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.