מערכת COL | יום כ"ד כסלו ה׳תשע״ה 16.12.2014

מבצע חנוכה: פירסום אור החנוכה על גלגלים ● יוזמה

לכל אחד מאיתנו ניתנת הזדמנות לעשות "מבצעים" במשך שבוע שלם, בלי מאמץ גדול מידי, בלי לוותר על העבודה או על סדר היום הקבוע, בלי להיכנס להוצאות גבוהות מידי, וכמעט בלי לעשות כלום. בא לחטוף את ההזדמנות בשתי ידיים  כל הפרטים
 מבצע חנוכה: פירסום אור החנוכה על גלגלים ● יוזמה
פירסום אור החנוכה על גלגלים

לכל אחד מאיתנו ניתנת הזדמנות לעשות "מבצעים" במשך שבוע שלם, בלי מאמץ גדול מידי, בלי לוותר על העבטדה או על סדר היום הקבוע, בלי להיכנס להוצאות גבוהות מידי, וכמעט בלי לעשות כלום. בא לחטוף את ההזדמנות בשתי ידיים.

מעבר למצוותיו הרבות, מנהגיו וסופגניותיו ומעבר ל"מבצעים" שמתבצעים בו באופן נרחב ביותר על ידי צעירי-אגודת חב"ד ומאות בתי חב"ד ברחבי הארץ - יש בו סגולה נפלאה שהוא מעניק לכל אחד ואחד מאיתנו את האפשרות לצאת ל"מבצעים" במשך שבוע ויום, ללא מאמץ גדול מידי, ללא שינויים בהרגלי החיים וכמעט בלי לעשות כלום.

מה צריך לעשות? לא מסובך בכלל. להזמין חנוכייה לגג בעלות חד פעמית לא גבוהה, אותה ניתן לפרוס לכמה תשלומים.

כעת נשאר רק להרכיב את החנוכייה על גג הרכב, לבד - אם יש לך כח ויש לך ידיים טובות או בעזרת חברים - אם אין לך כוח ויש לך חברים טובים, לחבר למצת וזהו. לא צריך לנסוע לשום מקום מיוחד ולא צריך לנסוע לשום מקום מיוחד ולא צריך לשנות את סדרי העבודה או סדרי היום.

זו הזדמנות גדולה עבור כל חסיד באשר הוא ליטול חלק במפעל השליחות, ב"מבצעים" על פני שבוע ויום ללא הפסקה, ביום ובלילה, הן שהרכב נוסע והן כשהרכב חונה. 

תארו לעצמכך איך היה נראה חנוכה בישראל לו כל חב"דניק היה מרכיב חנוכייה על הרכב? לא היה יהודי אחד בישראל שלא היה נחשף לפירסומי ניסא בסדר הגודל העצום.

ומה יעשה מי שאין לו רכב? פשוט וקל: ניתן להשתתף ולסייע בעלויות הכספיות של בעלי הרכבים המעוניינים להרכיב חנוכייה, וכך יהיו כולם שותפים מלאים במבצעים אלו. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.