מערכת COL | יום כ"א תמוז ה׳תשע״א 23.07.2011

מאות ביום העיון לנשים הצעירות "בית חלומותייך" ● תמונות

מאות נשים מכל רחבי הארץ השתתפו ביום העיון לנשים הצעירות "בית חלומותייך", חזקות, שמחות ועם כלים מעשיים לבניית בית חלומותיהן ● את האווירה המרוממת העצים והמשיך אורח הכבוד, הרב גרונר, מזכירו האישי של הרבי, שריתק את הנשים בסיפורים ובהסברים נפלאים על החשיבות שייחס הרבי לנשים ועל ההעצמה לה זוכות הנשים מהרבי ● במרכז היום נערכה מכירה סינית שכל הכנסותיה קודש לאירגון  לדיווח ולתמונות
מאות ביום העיון לנשים הצעירות
צילום: שמחה דיל
מירי לוין, כפר חב"ד

מאות נשים מכל רחבי הארץ השתתפו ביום העיון לנשים הצעירות "בית חלומותייך", חזקות, שמחות ועם כלים מעשיים לבניית בית חלומותיהן.

את הבעל והילדים הגדולים הם השאירו בבית. גם לאמא מגיע יום של חופש. לא? השאירו – והבטיחו לחזור רעיות ואמהות טובות יותר.

יום העיון נערך, כמידי שנה, במתחם מכללת בית רבקה. הבוקר נפתח במפגש חברות עם ארוחת בוקר חלבית, חלוקת שי – מגוון מוצרי טיפוח ודיסק "ישמח ישראל" יב' הפסוקים בלחנים חדשים.

האולם היה מעוצב באווירה קיצית מרהיבה, במרכז כל שולחן ניצבו בתים עשויים שוקולד נטועים בגן ירוק מקוקוס ופרחים, פרי יצירתה של רינת מ"הסוד שבקצפת" שהמחישו את "בית חלומותיי".

המושב הראשון נפתח בדבריו של המרא דאתרא, הרב אשכנזי, שברך את המשתתפות וחיזק את הנשים להמשיך לייסד את ביתן על יסודות התורה והמצווה.
בהמשך הוקרנה הפקה ייחודית יוצאת דופן – "ככה בונים חלום" בו הסבירו בעלי מקצוע שונים כיצד בונים בית, ולכל חלק בבניה הגשמית יש כמובן עומק והסבר בבניה הרוחנית של בית החלומות. הפקה מקצועית. כבר אמרנו? ובסופה מצגת מחשמלת – שהרי החשמל בבית הוא ההתקשרות האינסופית לנשיא הדור!

את האווירה המרוממת העצים והמשיך אורח הכבוד, הרב גרונר – מזכירו האישי של הרבי, שריתק את הנשים בסיפורים ובהסברים נפלאים על החשיבות שייחס הרבי לנשים ועל ההעצמה לה זוכות הנשים מהרבי.

השעה כבר צהריים ופניהן של הנשים מועדות אל המכירה הסינית. עשרות מוצרים שכל אישה חולמת לחזור איתם הביתה חיכו מעוצבים בטוב טעם, בונים ויוצרים בית של ממש. החל בספות עור, מחשב נייד, אייפד, כלי כסף, משחקים לילדים, מנוי לוידאו שבועי של הרבי ועוד ועוד ועוד. הגרלת "חלקי את העוגה", וגולת המכירה: כרטיס טיסה זוגי לרבי....

כל ההכנסות מהמכירה קודש לארגון נשי חב"ד הצעירות וארגון "אחות התמימים" כפר חב"ד.

כולן רוצות לזכות, כולן שותפות...

בסדר מופתי נכנסו הנשים לשני סבבים של סדנאות לפי בחירתן, במגוון נושאים: שלום בית, העצמה זוגית, חינוך הילדים, פסיכולוגיה ובריאות. עם מיטב המרצים בתחום.
הרב יצחק ערד, הרב יעקב פלדמן, הגב' נאווה וסרמן , הרב בנימין דוד ממכון פוע"ה, הגב' אורלי טויטו, הגב' אילנה אוירכמן, הרב וייס, הגב' נאווה מרום, הגב' יפעת זינגר, הגב' דובה רסקין והגב' אדרת שטרית.

מושב הצהרים נפתח בארוחת צהריים חגיגית. האולם שינה את פניו: זרי פרחים חגיגיים, ופרלינים יפיפיים פינקו את הנשים, פרי ידיה של נחמה דינה מ"פרלינה".
על המרקע מוקרן סרט תדמית על ארגון "אחות התמימים" בכפר חב"ד הממחיש את חשיבותה של התרומה שנתנו זה עתה במכירה הסינית.

התוכנית המשיכה בצלילי שירתם המרגשת של מקהלת "חיידר אידיש" בניצוחו של ר' שמחה פרידמן.

את המשא המרכזי נשא הרב זלמן נוטיק שבשפתו הקולחת הסביר מהם אבני היסוד לבית חסידי, כיצד מחנכים ילדים לחסידישקייט ולציפייה למשיח, ונתן דוגמאות מעשיות מחיי היומיום רק לקחת וליישם...

אל הבמה עולה הגב' יפה שפינר ובידיה דולר מיוחד מהרבי אותו היא מציעה למכירה פומבית. היא לא מוותרת, וגם הנשים לא מוותרות זו לזו. נשים הם עם מהפכן! היא קוראת. והדולר נמכר בסכום של 7000 שקל לברכה והצלחה בכל המצטרך לזוכה ולמשפחתה.

את המתח אפשר לחתוך בסכין, שמות הזוכות במכירה הסינית מוקראות אט אט. ולסיום מוגרלות על הבמה 5 ההגרלות על המוצרים הגדולים ביותר.

עשרות הזוכות חזרו הביתה עם הפתעה לבית ולמשפחה, והנשים כולן זכו לתרום לארגון שעמל ללא לאות כל השנה, ולהירתם - ללמוד ולקחת כלים לבניית המשכן הפרטי שלהן.

באווירה מרוממת ונרגשת הם נפרדות זו מזו, מבטיחות להיפגש כאן שוב ביום העיון השנתי. עם הרבי בראשנו.

ובהזדמנות זו נודה להנהלת קמפוס בית רבקה וצוות העובדים על האכסניה, ולוועד כפר חב"ד על הסיוע.

וכמובן לכל הנשים שאירגנו את הכנס, ולכל התורמים הנכבדים שתרמו רבות להצלחת הכנס והמכירה הסינית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.