מערכת COL | יום כ"ח אב ה׳תשע״א 28.08.2011

ישיבת הקיץ של ליובאוויטש ● התמונה הקבוצתית בגודל מלא

COL חותם את הדיווחים הבלעדיים והגלריות העדכניות ממחנות-הקיץ החב"דיים בישראל, בפרסום התמונה הקבוצתית של 'צעירי ליובאוויטש' ● הרחבה שצופה על הר מירון, בשילוב השקיעה שהייתה באותו הזמן ו-150 ה'תמימים' - יצרו יחד שילוב מנצח של תמונת מחזור איכותית ● בלעדי: התמונה הקבוצתית - להורדה בגודל מלא לסיפור המלא
ישיבת הקיץ של ליובאוויטש ● התמונה הקבוצתית בגודל מלא
(צילום בלעדי: COL צפון)

מאת אחד התמימים

ביום רביעי שעבר, לאחר לימוד 'סדרים' כרגיל ולאחר ביקור ב'אוצר הסת"ם' לתלמידים העולים לישיבה ושמיעת זכרונות במשך כשעתיים מאת הרב מנחם דוב דברוסקין מצוות ה'חוזרים' של הרבי בשנים האחרונות - הצטלמו ה'תמימים' ברחבה שעל-יד 'קרית צעירי ליובאוויטש' שבקמפוס 'צעירי השלוחים' בצפת.

 בלעדי ב-COL: להורדת התמונה בגודל מלא - לחצו כאן

הרחבה שצופה על הר מירון, בשילוב השקיעה שהייתה באותו הזמן, ו-150 ה'תמימים' - יצרו יחד שילוב מנצח של תמונת מחזור איכותית.

בנקעט חגיגי

בלילה נערך ל'תמימים' התוועדות סיום עם הרב חיים קפלן יו"ר 'אגודת קרית חב"ד' בצפת. ההתוועדות נמשכה עד השעות הקטנות של הלילה.

למחרת קמו ה'תמימים' ולאחר 'סדר חסידות' ותפילת שחרית, למדו יחד את ה'הדרן' של הרבי על מסכת 'תמיד', אותה עתידים לסיים בעוד זמן קצר במעמד הבנקעט החגיגי.

לאחר שאירגנו את החפצים, התיישבו כולם ב'זאל' הישיבה לצד שולחנות ערוכים בפאר ומלאים בכל טוב למעמד בנקעט הסיום. את המעמד פתח ראש-ישיבת הקיץ הת' אליהו שוויכה בקריאת מכתבו של הרבי ואז נעמדו כולם יחד, 150 'תמימים', והחלו לקרוא את המשנה האחרונה של מסכת 'תמיד', כשלאחריה קוראים כולם יחד את הנוסח של ה'הדרן'. בסיום, כולם יחד קראו את הקדיש של סיום המסכת.

בסיום פרץ מפי כל התמימים יחד את הניגון של הקפות שמח"ת, השירה האדירה סחפה את כולם, וההתרגשות גאתה, בין רגע קפצו גלי ריקודים בכל הזאל במחרוזת שירי שמח"ת.

קשה עליי פרדתיכם

אחר ניגשו כולם ליטול את ידיהם לסעודת המצווה. את האירוע החגיגי פתח המנחה הת' זמי זקס בדברי פתיחה חגיגיים. נאמו באירוע: הת' שניאור-זלמן רבינוביץ ראש-ישיבת 'המתמידים', הת' משה ששונקין נציג התלמידים שבדבריו הודה נרגשות לצוות ישיבת הקיץ על השבועים הנפלאים אותם חווה, המשגיח המסור של ישיבת הקיץ הת' שלום דובער פיקארסקי, הת' אליהו שוויכה והרב אברהם קירנברג מנכ"ל מפעלי הקיץ 'גן-ישראל ארץ-הקודש' שבדבריו הודה לאלו שעמדו אחרי ההצלחה האדירה של ישיבת הקיץ - הרב יוסף-שמואל גערליצקי שליח הרבי בתל-אביב, הרב חיים קפלן יו"ר 'אגודת קרית חב"ד' צפת, התמימים: בני בלוי, יוסי ויספיש ושלום בער חדד שניהלו את ישיבת הקיץ ועוד.

לקראת סיום, קראו כו"כ תלמידים 'גראמענ'ס' שהכינו – כנהוג – על ישיבת קיץ וצוותה.

התלמידים התקשו להיפרד, אך הזמן דחק ולקול שירה אדירה ולאחר ברכת המזון ותפילת מנחה עלו הכל אל אוטובוסים שהחזירום חזרה לביתם.

כש'כתשורה' מהכינוס קיבלו הכל גליון חגיגי של העיתון הדו יומי מס' 7 שהיה יוצא בישיבת הקיץ.

ישיבת הקיץ 'צעירי ליובאוויטש' מתקיימת זה השנה ה-11 ברציפות, והיא מנוהלת ע"י מפעלי הקיץ 'גן-ישראל ארץ-הקודש' ובשיתוף 'מרכז חב"ד תל-אביב' ו'אגודת קרית חב"ד' בצפת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.