מערכת COL | יום ט"ו טבת ה׳תשע״א 22.12.2010

ירושלים: מפגש מדריכות לכלות לע"נ דיני הגר ע"ה

המכון להכשרת מדריכות לכלות 'צופיה הליכות ביתה' שעל יד ארגון נשי ובנות חב"ד, בראשות הרבנית אסתר ירוסלבסקי התכנס שוב בפורום מיוחד למדריכות לכלות ולמוסרות שיעורים בטה"מ ● הגב' תמי שטיינברגר מדריכת כלות בירושלים ביקשה להקדיש את מפגש הפורום לעילוי נשמת אחותה מרת דינה לאה הגר לבית משפחת גלבשטיין  לסיפור המלא
ירושלים: מפגש מדריכות לכלות לע
כתב COL

המכון להכשרת מדריכות לכלות 'צופיה הליכות ביתה' שעל יד ארגון נשי ובנות חב"ד, בראשות הרבנית אסתר ירוסלבסקי התכנס שוב בפורום מיוחד למדריכות לכלות ולמוסרות שיעורים בטה"מ.

הגב' תמי שטיינברגר מדריכת כלות בירושלים ביקשה להקדיש את מפגש הפורום לעילוי נשמת אחותה, האישה החשובה מרת דינה לאה הגר לבית משפחת גלבשטיין. היא ומשפחת גלבשטיין סייעו באירוח הפורום במרכז "למד את עמי" של הרב עדין אבן ישראל בירושלים וסייעה רבות בארגון הפורום. היא גם נשאה דברים ובהם קווים לדמותה של הגב' הגר.

אמנם "אין כל חדש תחת השמש" ו"מה שהיה הוא שיהיה", אך לרב פרקש שליט"א היו חידושים ועידכונים אותם הביא בפני המדריכות. הרב גם ענה על שאלות שהוגשו לו על ידי משתתפות הפורום.

הרבנית ברוריה אשכנזי ברכה את המשתתפות וחיזקה את ידיהן בפעילותן ובעבודת הקודש שלהן. את ניגון הנרות הללו ניגנו המדריכות לצלילי הכינור של דבורה מקובצקי. ד"ר הרמנו נתנה הרצאה מקצועית מרתקת שעסקה בשאלה "התערבות רפואית - מתי?".

מפגש זה מהווה פתיחה לפעילות באזור ירושלים באדיבות משפחת גלבשטיין.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.