מערכת COL | יום כ' חשוון ה׳תשע״ב 17.11.2011

ילדי מוסקבה חגגו עם החומש ● גלריה

ביום שני השבוע, התקיימה מסיבת החומש לתלמידי כיתה א', בחדר מנחם-מוסקבה. ההורים והסבים, יחד עם ילדיהם הנרגשים, גדשו את האולם יחד עם תלמידי החדר והמחנכים ● תלמידי כיתה א' הציגו את סיפור מסירות נפשו של הלל הזקן ללימוד התורה כיצד לא הורשה להכנס לבית המדרש ועלה לראש הגג כדי להאזין לדברי התורה  לסיפור המלא ולתמונות
ילדי מוסקבה חגגו עם החומש ●  גלריה

ביום שני התקיימה מסיבת החומש לתלמידי כיתה א', בחדר מנחם-מוסקבה. ההורים והסבים, יחד עם ילדיהם הנרגשים, גדשו את האולם יחד עם תלמידי החדר והמחנכים.

כמו כן הגיעו לאירוע אנ"ש והשלוחים ובראשם הרב הראשי לרוסיה, הרב בערל לאזאר, מנהל המוסדות, הרב יוסף יצחק ליפסקר, מנכ"ל מארינה רושצא, הרב מרדכי וויסברג ומנכ"ל קרן אור אבנר, ר' דוד מונדשיין.

המחנך, ר' אבי גדז', פתח את האירוע בדברי ברכה והזמין כמה מילדי החדר להכריז את 12 הפסוקים.

לאחר מכן הציגו תלמידי כיתה א' על אירוע 'הכנסה לחדר' וממנו הגיעו לסיפור על מסירות נפשו של הלל הזקן ללימוד התורה - כיצד לא הורשה להכנס לבית המדרש ועלה לראש הגג  כדי להאזין לדברי התורה, דבר שעלה לו כמעט בחייו. שמעיה ואבטליון נשיאי ישראל גילו אותו על הגג והורו לחלל עליו את השבת בכדי להצילו ממות. את ההצגה ליוו הילדים בשירה מרגשת עם מילים מקוריות של המחנך ר' אבי גדז', המספרות על יוקר לימוד התורה.

בסיום המחזמר הנפלא, קמו כל הקהל במחיאות כפיים סוערות לילדי החמד שריגשו עם הסיפור המיוחד.

לאחר מכן הוזמן הרב הראשי לרוסיה לשאת דברי ברכה. הרב לאזאר לחץ בהתרגשות רבה את ידי התלמידים ובירך אותם שיזכו לעשות את עבודת השליחות של הרבי נשיא דורנו, מתוך מסירות אמיתית כמו הלל הזקן.

חתני החומש הסתדרו בשורה והחלו לשיר "יש לי חומש מיוחד..", שיר שהולחן על ידי ר' אבי במיוחד למסיבת החומש. לא נותרה באולם אף עין יבשה מרוב התרגשות.

בסיום רקדו חתני החומש יחד עם ההורים כשהם מונפים אל-על בריקודי שמחה ואליהם מצטרפים כל האורחים ותלמידי החדר לשמוח בשמחת התורה הקדושה.

יישר כח למנהל החדר, ר' יוסף יצחק קעניג ולתמים השליח ר' אלעזר גדז' ולכל המסייעים והעוזרים בארגון מסיבת החומש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.