מערכת COL | יום ח' תמוז ה׳תשע״א 10.07.2011

יוזמה בזק"א: ספר תורה לגמ"ח ניחומים בישראל

השבוע נערך מפגש היחידות הבנלאומית של זק"א, נציגים מכל שלוחה בעולם הגיעו למפגש פסגה ראשון בכדי לשוחח על פעילות וייעול המתנדבים ● במהלך המפגש הוצע לכתוב ספר תורה לגמ"ח ניחומים בישראל, דבר שיחבר גם בין הקהילות השונות בעולם  לדיווח ולתמונות
יוזמה בזק
צילום: יוסי פורמנסקי

השבוע נערך מפגש היחידות הבנלאומית של זק"א, נציגים מכל שלוחה בעולם הגיעו למפגש פסגה ראשון בכדי לשוחח על פעילות וייעול המתנדבים.

ר' שייע דייטש מפקד זק"א מוסקבה סקר את הפעילות היומיומית בפני הנהלת זק"א ונציגי היחידות וסיפר מאבקים למען כבוד המת במניעת שריפת גופות וקוברה בכבוד של הנפטר.

"ישנם מקרים שבהתחלה נראים כאבודים לגמרי אך עם נחישות ודביקות במטרה אנו רואים סייעתא דשמייא ומצליחים, רק לפני תקופה קצרה קיבלנו טלפון של חיילת שאישרה לשרוף את גופה אביה שמתגורר ברוסיה, לאחר פעילות משותפת של היחידה ברוסיה ויו"ר זק"א יהודה משי זהב בישראל הצלחנו למנוע את השריפה ולהעביר את הנפטר לקבורה יהודית בישראל".

בנוסף הציע לחברי היחידות בחו"ל "אנו צריכים לעשות פעילות לחבר בין היחידות, הרבי מחב"ד אמר שכתיבת ספר תורה מחבר בין היהודים ואנו נכתוב ספר תורה לגמ"ח ניחומים בישראל ובכך יהיה לנו חיבור נוסף מעבר לפעילות הקודש בנושא כבוד המת".

ארלה צור מנכ"ל זק"א, אמר "בזכות השילוב כוחות של זק"א ושליחי חב"ד בעולם אנו מצליחים לדאוג לכבוד המת מידי יום, רוב המשלחות של זק"א שיצאו מישראל לפעילות בעולם נעזרו בשליחי חב"ד בחיבור עם כוחות ההצלה במקום וכן בכל נושא המזון הכשר".

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.