מערכת COL | יום ג' חשוון ה׳תשע״ה 27.10.2014

חשוון משעמם? 'יום יום עם הרבי' מוכיח שלא. סקירה

בחודש חשוון אין שום מועד או חג, ובכל זאת – 440 עמודים מקיפים ומרתקים, בדפי כרומו מהודרים מכילים את האוצר היקר של "יום יום עם הרבי"  יום יום עם הרבי
חשוון משעמם? 'יום יום עם הרבי' מוכיח שלא. סקירה

המהפכה הגדולה בעולם הספרות החב"דית נמשכת בדמות כרך נוסף בסדרת הספרים המונומנטלית "יום יום עם הרבי", והפעם כרך נוסף על חודש מר-חשוון. ספר זה הוא עוד כרך בסדרת הספרים המתעדת את שנות הנהגתו של הרבי, יום יום, לאורך כיובל שנים.

הספר החדש בנוי מתוך מארג מדהים של עשרות יומנים מוכרים ונדירים כאחד, כשלצדם למעלה ממאה תמונות נדירות ולא ידועות של הרבי, אלפי סיפורים אנקדוטות ואפיזודות מאירועי חודש חשוון בחצר הרבי, התוועדויות, דולרים, יחידויות מרתקות, מעמד כוס של ברכה, אירועים שמיימיים, רוח הקודש גלויה, הרבי כאבא רגיש לילדיו, ועוד רבות..

נדמה ששנים רבות חיכה הציבור החסידי החב"די לרעיון שהוא גאוני אך יחד עם זאת פשוט – לחיות את הרבי מדי יום ביומו לפי מעגל השנה. הספר החדש – שני בסדרה של 12 כרכים! – על חודש חשוון, מתעד ומקיף את עבודתו הקדושה של הרבי לאורך השנים בימי חודש חשוון – זמן קצר לאחר עזיבתם של אלפי האורחים את בית חיינו: אלפי הנהגות הקודש, יחידויות מרתקות, אגרות מיוחדות, מאות סיפורים מיוחדים שאירעו במשך השנים.

"רוב הציבור אינו מכיר את עבודתו בקודש של הרבי בחיי היום יום הרגילים, לפחות אלו שזכה הקהל לראות ולחוות", אומר ר' מנחם זיגלבוים, עורך הסדרה, "כל אחד מאנ"ש או מתלמידי התמימים שרוצה לחיות עם הנהגותיו של הרבי באותו יום – אין קל ופשוט מכך. בספר הנוכחי הוא יכול לפתוח את התאריך היומי ופשוט לקרוא, להתענג בעונג חסידי צרוף".

חודש חשוון אין בו שום מועד או חג, ובכל זאת – 440 עמודים מקיפים ומרתקים, בדפי כרומו מהודרים מכילים את האוצר היקר של "יום יום עם הרבי". כעת כל כך פשוט לחיות עם הרבי יום יום

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.