מערכת COL | יום ח' ניסן ה׳תשע״א 12.04.2011

חוגגים יום הולדת 109 לרבי בבית אגו"ח '770'

בית אגודת-חסידי-חב"ד '770' בכפר-חב"ד יהיה פתוח לקהל הרחב לתפילה, וללימוד בתורת הרבי מליובאוויטש - לרגל יום הולדתו ה-109 של הרבי שיחול ביום  שישי י"א בניסן ● ציבור החסידים, הם ובני-ביתם ומקורביהם, מוזמנים לבקר ב-בית '770', בכדי לחזק את רגש הגעגועים ולהתעורר בקבלת החלטות טובות, בהתקשרות אמיתית לרבי, ובקיום הוראותיו הקדושות. שתייה חמה וכיבוד קל יוגשו למבקרים במהלך היום כל הפרטים
חוגגים יום הולדת 109 לרבי בבית אגו
חוגגים יום הולדת לרבי בבית אגו"ח '770'

בית אגודת חסידי חב"ד - '770' מארח קבוצות אורחים וילדים מכל רחבי הארץ לקראת יום י"א בניסן - יום הולדתו ה-109 של הרבי.

האורחים המנצלים את ביקורם בכפר-חב"ד ביריד חוויות הפסח של צעירי-חב"ד, לא מוותרים על ביקור בבית הלבנים האדום הנשקף למרחקים. בית זה, כידוע, נבנה לפני כעשרים שנה בהוראת הרבי מליובאוויטש כתעתיק מושלם למרכז חב"ד -770 בברוקלין, ניו-יורק. בית '770' משמש כבית תורה, תפילה וצדקה. במקום פועל 'כולל' אברכים בו שוקדים יום-יום אברכים צעירים על התורה ועל התפילה.

בית אגודת-חסידי-חב"ד '770' בכפר-חב"ד ו'חדרו של הרבי' יהיו פתוחים לקהל הרחב לתפילה, כתיבת פ"נ (פדיון נפש), וללימוד בתורת הרבי מליובאוויטש - לרגל יום הולדתו ה-109 של הרבי שיחול ביום שישי י"א בניסן. חדרו של הרבי יהיה פתוח מהשעה 8:30 ועד 15:00.

מנהל בית אגו"ח הרב מנחם לאטר מזמין את ציבור החסידים, הם ובני-ביתם ומקורביהם, לבקר בבית '770', כדי לחזק את רגש הגעגועים ולהתעורר בקבלת החלטות טובות, בהתקשרות אמיתית לרבי, ובקיום הוראותיו הקדושות. שתייה חמה וכיבוד קל יוגשו למבקרים במהלך היום.

ההתוועדות המרכזית

ביום חמישי, אור לי"א ניסן, בשעה 20:00, תתקיים ההתוועדות המרכזית לרגל יום הולדתו ה-109 של הרבי בבית-הכנסת 'בית-מנחם' בכפר-חב"ד, ואשר מאורגנת כמיטב המסורת על-ידי ועד כפר-חב"ד. בהתוועדות צפויים להשתתף רבנים, שלוחים, משפיעים, ואישי ציבור.


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.