מערכת COL | יום ז' טבת ה׳תשע״ב 02.01.2012

"חג הספרים": פרס הספרות החב"די הוענק לזוכים ● גלריה

אמש נערך בכפר חב"ד טקס הענקת תעודות ופרסים לזוכי פרס הספרות החב"די ● רבו של כפר חב"ד עודד את מחברי הספרים ואף חשף מענה מיוחד מהרבי בנושא ● כך חתמו את חגיגת הספרים של ה' טבת, יחד עם השקת המותג החדש של ספריית אש"ל ● וגם: מה הוא פרס הספרות החב"די הבא? לסיפור המלא וגלריית תמונות
(צילומים: ברלה שיינר, COL)

אמש נערך בבית אגו"ח בכפר חב"ד טקס הענקת פרסים ותעודות לזוכי הפרס הספרות החב"די. הטקס נפתח על ידי המנחה ר' שמחה פרידמן שסקר בפני המשתתפים את השנה החולפת החל ממועד פרסום שליחת הספרים לוועדת הפרס, דרך מינוי חברי הוועדה ועד ההחלטה מי הם מחברי הספרים הזוכים, כמו כן, הועלה על נס פעילותו הברוכה של הרב לוי ביסטריצקי ע"ה, משלוחי הרבי לאה"ק ורבה של צפת אשר על שמו ולעילוי נשמתו הוקם פרס הספרות החב"די.

לדברי פתיחה וברכה הוזמן מרא דאתרא דכפר חב"ד הרב מרדכי אשכנזי אשר עודד מאוד את היוזמה להעניק פרסים ומענקים למחברי הספרים ובכך להגביר את העיסוק בכתיבת חידושי תורה על ידי אנ"ש, בין דבריו סיפר הרב כי שמע ממזכירי הרבי על התבטאות מעניינת מאוד: הרבי אמר, שב"ה יש נחת איך עולם השליחות הולך וגדל, אבל אין לשער את הנחת רוח שיש כאשר יוצא ספר חדש על ידי א' מאנ"ש.

לאחר מכן דיבר הרב אליעזר ברוד, רבה של כרמי יוסף ונציג הזוכים, אשר תיאר את התרגשות השוררת בין מחברי הספרים לזכות בפרס חשוב זה, וביאר בטוב טעם את הנושא מתי על מחבר הספר לברך שהחיינו ועוד נושאים הלכתיים הקשורים למעמד הענקת הפרס, בסיום דבריו הודה למארגני הפרס, אשר יזמו והשקיעו לעילוי נשמתו של הרב לוי ביסטריצקי ע"ה אשר כתב אף הוא עשרה ספרים על שו"ע אדה"ז ואך טבעי לסיים את מעמד זה בהקשר של ה' טבת.

את סיום מסכת הנאומים חתם נציג חברי וועדת הפרס ור"מ בישיבת תומכי תמימים בכפר חב"ד הרב יעקב גולדשמיד שפתח בדבריו אודות מעלת יום הבהיר ה' טבת והראות הרבי בנושא, ובהמשך שיתף את הנוכחים על מלאכת הבחירה בספרים הזוכים ועל ההתלבטויות שהיו לחברי הוועדה עד להודעה על הספרים הזוכים.

בסיום דבריו בישר הרב גולדשמיד כי בעז"ה בקרוב יפורסמו קריטריונים חדשים לפרס לשנה הבאה – בה התמקדו בעיקר על חידושים שטרם ייצאו לאור והזוכה יקבל פרס אשר הנהלת הפרס החב"די תממן את כל הכרוך בהוצאה הספר לאור.

בסיום הטקס העניק הרב אשכנזי יחד עם הרב גולדשמיד והרב שמואל ביסטריצקי את התעודות והמענקים לזוכים, ולאחר מכן הודו כולם לרב בנימין זילברשטרום מנהל הפצת ספרי חב"ד הגדולה 'ספריית אש"ל' אשר לקח חסות על נושא הפרס החב"די, ואשר הזמין את הציבור לבוא להשתתף בטקס השקת ספריית אש"ל שנערכה באולם צמוד בו הוצגו שלל הספרים החדשים שייצאו במיוחד לה' טבת. מיתוג ויח"צ : קריאייטיב מיזם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.