מערכת COL | יום י' כסלו ה׳תשע״ב 06.12.2011

חג בקהילה היהודית בקפריסין: בר מצווה לבן השליח ● תמונות

הקהילה היהודית בקפריסין מציינת את כניסתה לשנת העשור להיווסדה באירוע שכלל בר מצווה יהודית באי לבנו של השליח והרב הראשי של קפריסין הרב אריה זאב רסקין ● באירוע המרשים נטלו למעלה מ- 500 איש חברי הקהילה היהודית, אנשי עסקים וידידים צפו בגלריה 
חג בקהילה היהודית בקפריסין: בר מצווה לבן השליח ● תמונות

הקהילה היהודית בקפריסין מציינת את כניסתה לשנת העשור להיווסדה באירוע שכלל בר מצווה יהודית באי לבנו של השליח והרב הראשי של קפריסין הרב אריה זאב רסקין.

באירוע המרשים נטלו למעלה מ- 500 איש חברי הקהילה היהודית, אנשי עסקים וידידים. וכן משלחת רבנים מישראל איתם נמצא הרב רסקין בקשר הלכתי.

את האירוע פתח במכתב ברכה מהרבי השליח הרב שלמה רסקין מפרנקפורט, ולאחריו כמקובל ניגנו את הניגון שלפני המאמר אותו אמר חתן הבר מצוה הת' מנחם מענדל רסקין. עם תום אמירת המאמר פצחו דודי החתן שבאו מיוחד מירושלים בריקודים כאשר אליהם מצטרפים כל הקהל. 

הרב יהושע רסקין והרב יקותיאל פרקש ברכו את חתן הבר מצווה והעלו על נס את מפעל השליחות האדיר של חב"ד בקפריסין. גולת הכותרת של האירוע היה ביקור מיוחד של משלחת רבנים מישראל שבאה לעמוד מקרוב על הפעילות היהודית הענפה הנערכת ברחבי קפריסין.

במשלחת השתתפו כ"ק האדמו"ר משאץ שבדברי הברכה לבני הקהילה עמד על חשיבות המפעל הרוחני אותו הקימו הרב רסקין ורעייתו. הרב יהודה דרעי הרב הראשי וראב"ד באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, חיזק את בני הקהילה בדברי תורה והתעוררות. וחתם את דבריו בברכה רבה לעוזרים והמסייעים הרבים לפעילות היהודית בקפריסין.

במשלחת נטלו חלק גם: הרב אברהם דוב לוין שליט"א אב"ד בד"צ ירושלים לדיני ממונות ובירורי יוחסין. הרב יעקב שפירא ראש ישיבת מרכז הרב וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, הרב יעקב רוז'ה חבר לשכת הרבנות בת ים ורב פוסק של החברות קדישא בארה"ק וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, הרב שמואל קרליץ מנהל בית דין צדק בני ברק.

תודות לחברת פליישמן הפקות ור' שניאור פליישמן והצוות המסור.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.