מערכת COL | יום כ' סיון ה׳תשע״ב 10.06.2012

לנהל מוסדות תורה בעידן הפייסבוק והאפליקציה ● וידאו

באתר האינטרנט של ערוץ 7 פורסמה כתבת וידאו של יוני קמפינסקי על ועידת המנהלים השנתית של אגודת חסידי חב"ד ● מוסדות חב"ד מתפתחים ב"ה בקצב מואץ וזקוקים למערך נרחב וכלים לניהול מקצועי", אמר יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "לכן אגודת חסידי חב"ד מקיימת את הוועידה ומזמינה את מאות מנהלי המוסדות למגוון דיונים וסדנאות, כדי להתייעל ולהתעדכן בכלים הטובים ביותר העומדים כיום לרשות המנהלים" צפו בוידאו
לנהל מוסדות תורה בעידן הפייסבוק והאפליקציה ● וידאו
צילום: מתוך הוידאו

באתר האינטרנט של ערוץ 7 פורסמה כתבת וידאו של יוני קמפינסקי על ועידת המנהלים השנתית של אגודת חסידי חב"ד, בראשות הרב יוסף אהרונוב.

ל
רגל הוועידה מפרסמת אגודת חסידי חב"ד נתונים על ההתפתחות במוסדות חב"ד בארץ, המעידים על גידול מתמיד במספר המוסדות ובמספר התלמידים. "במוסדות חב"ד מתחנכים קרוב לשישים אלף תלמידים, כן ירבו", מצייני בחב"ד, "התלמידים לומדים במגוון רחב של מוסדות - מעונות וגני ילדים, בתי-ספר לבנות, תלמודי תורה לבנים, ישיבות קטנות, ישיבות גדולות, בתי ספר על-יסודיים ומכללות, כוללים ומכוני הוראה."

"מוסדות חב"ד מתפתחים ב"ה בקצב מואץ וזקוקים למערך נרחב וכלים לניהול מקצועי", אומר הרב אהרונוב. "לכן אגודת חסידי חב"ד מקיימת את הוועידה ומזמינה את מאות מנהלי המוסדות למגוון דיונים וסדנאות, כדי להתייעל ולהתעדכן בכלים הטובים ביותר העומדים כיום לרשות המנהלים".

לצפייה לחצו על כפתור ההפעלה:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.