מערכת COL | יום כ' כסלו ה׳תשע״ב 16.12.2011

4 שעות של התרוממות הרוח, 4 גלריות מרהיבות ● מיוחד

חסידי חב"ד ומקורבי בתי חב"ד מכל רחבי הארץ גדשו אמש (ליל י"ט כסלו) את בית הכנסת "בית מנחם" בכפר-חב"ד להתוועדות המרכזית המסורתית לרגל חג הגאולה י"ט כסלו הנערכת כמיטב המסורת בכפר-חב"ד ● גם שנה הושקעו מאמצים מרובים בהכנת ההתוועדות, שהניבו פירות: שלוחים רבים מכל רחבי הארץ הגיעו עם מקורביהם להתוועדות הגדולה. האולם הגדול של בית הכנסת היה מלא עד אפס מקום ● כעת ב-: 4 גלריות של הצלם הרישמי של האירוע ברלה שיינר צפו בגלריה ●  גלריה ראשונה ● גלריה שנייה ●  גלריה שלישית ● גלריה רביעית
4 שעות של התרוממות הרוח, 4 גלריות מרהיבות ●  מיוחד
צילום: ברלה שיינר
כתב COL

חסידי חב"ד ומקורבי בתי חב"ד מכל רחבי הארץ גדשו אמש (ליל י"ט כסלו) את בית הכנסת "בית מנחם" בכפר-חב"ד להתוועדות המרכזית המסורתית לרגל חג הגאולה י"ט כסלו הנערכת כמיטב המסורת בכפר-חב"ד באירגון ועד כפר-חב"ד בראשות ר' בנימין ליפשיץ.

גם השנה הושקעו מאמצים מרובים בהכנת ההתוועדות, שהניבו פירות: שלוחים רבים מכל רחבי הארץ הגיעו עם מקורביהם להתוועדות הגדולה. האולם הגדול של בית הכנסת התמלא בקהל רב של אנ"ש ומקורבים מכל רחבי הארץ, שגדש גם את  ה"פערנצס" (ספסלים מדורגים) שהוקמו מבעוד מועד בצידי בית הכנסת.

את ההתוועדות פתח בדברי ברכה המנחה הרב זאב דב הלפרין ר"מ בישיבת "תומכי תמימים" באלעד שהזמין את המשפיע הרב זאב קסלמן לקרוא את פרקו של הרבי בתהילים, פרק ק"י. יו"ר אגודת חסידי חב"ד בארץ הקודש וצעירי-אגודת-חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב קרא את מברקו של הרבי לבאי העצרת המרכזית של י"ט כסלו. רב הישוב כרמי יוסף הרב אליעזר ברוד חזר על מאמר חסידות מהרבי על חג הגאולה י"ט בכסלו.

בהתוועדות הגדולה נשאו דברים: שליח הרבי לתאילנד, הרב יוסף חיים קנטור, שהיה האורח והמתוועד המרכזי, לצד רבה של תל אביב הרב ישראל מאיר לאו, הרב דניאל חיים אלתר שליט"א, בנו של כ"ק האדמו"ר ה"פני מנחם" מגור זצוק"ל, הרב מרדכי שמואל אשכנזי רבו של כפר חב"ד, רב המקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ, רבה של גבעתיים הרב יוסף גליסברג, שר המשפטים יעקב נאמן, שר התשתיות עוזי לנדאו, סגן שר החינוך ח"כ מנחם מוזס, ח"כ משה מטלון, ח"כ מיכאל בו ארי, מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו, מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין, ועוד.

מקהלת חסידי חב"ד, ור' יוני שלמה, ובליווי תזמורתו של המנצח החסידי הבינלאומי ר' משה מונה רוזנבלום, ניגנו את ניגון ד' בבות בדביקות רבה, ובסיומה הוקרן וידאו מהרבי על מסכי הענק. במשך שעה ארוכה במיוחד, רקד הקהל לקול צלילי המקהלה, במחרוזת בלתי פוסקת של ניגוני חב"ד, כשהקהל ממאן להפסיק. 

בתום החלק הרישמי, ישב הקהל להתוועדת אל תוך הלילה עם משפיעים, רבנים, ושלוחים.

על ההתוועדות עמל צוות גדול, ובראשו ר' שמואל אוירכמן. הערב הוקדש לזכותו של ר' יוסף יצחק פופאק
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.