מערכת COL | יום ו' תמוז ה׳תשע״ה 23.06.2015

מפי עוללים: אלפי חיילי צ"ה בכנס ענק של 'הפנסאים' ● תיעוד

לקראת ג' תמוז, התכנסו ברחבת בניין 770 בכפר חב"ד, אלפי חיילי צבאות השם מכל רחבי הארץ, לשעתיים של התעוררות ותפילה  אלפים בכנס חיילי צבאות השם
מפי עוללים: אלפי חיילי צ
(צילומים: י. בלינקו, COL)
ביום חמישי האחרון, ראש חודש תמוז, התכנסו ברחבת בניין אגודת חסידי חב"ד - 770 בכפר חב"ד, אלפי חיילי צבאות השם מכל רחבי הארץ, לשעתיים של התעוררות ותפילה לקראת ג' תמוז.

בכנס, שנערך ביזמת ארגון "הפנסאים", צפו החיילים בהקרנה בלעדית בסיפור אישי אמתי שעובד לסרט - המספר את סיפורה של נשמה תועה שהרבי השיב מעוון, וקיבלו החלטות טובות יחד עם שלוחים צעירים מסביב לעולם, שהשתתפו באירוע בשידור חי.

את הערב המרומם ליוותה מקהלת הפנסאים, במחרוזות ניגוני געגועים ואמונה, וכן הוקרן קליפ וידאו בהפקת "הפנסאים", בהשתתפות הזמר החסידי בני פרידמן ומקהלת הפנסאים.

במהלך הכנס נאמו בפני הילדים: הגה"ח מאיר אשכנזי, מרא דאתרא דכפר חב"ד - שהסביר לילדים כמה גדול הכוח שהפקיד הרבי בידיהם ועל האחריות הרבה שהם נושאים; הרה"ח זאב סלאווין, יו"ר מוסדות "אור שמחה" - שסיפר על החיבה המיוחדת שרחש הרבי לחיילי צבאות השם; והרה"ח נפתלי ליפסקר, מנהל אגף הסניפים בצאגו"ח - שדיבר על המציאות המוחשית של "זרעו בחיים" וההתמסרות של החסידים בימינו להפצת המעיינות.

האירוע נחתם בהבטחה המשותפת של כלל החיילים: לא ננוח ולא נשקוט ונעשה כל שביכולתנו כדי להביא את משיח צדקנו ולהתראות שוב עם הרבי!

צפו בגלריית התמונות מהמעמד המרגש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.