מערכת COL | יום כ' חשוון ה׳תשע״א 28.10.2010

השליחה בקרית-גת מגישה מתכון שהמציאה: שיפודי חזה-עוף

השליחה בקריית-גת, אהובה בוטבול, היא אם למשפחה ברוכת-ילדים. אחרי שנים של ניסיון בבישולים, היא מצאה את המתכון האידיאלי לכל משפחה: שיפודי חזה-עוף בטעם מדהים ובהכנה מהירה במיוחד ● והיא מספרת על הקשיים הכלכליים וכיצד מתגברים עליהם, ומדוע היא שמחה שזכתה בילדים רבים ● וגם: מסכמת חצי יובל שנים בשליחות, בבירת חבל לכיש למתכון המלא
השליחה בקרית-גת מגישה מתכון שהמציאה: שיפודי חזה-עוף
שיפודים (תצלום: אילוסטרציה)

מאת: שושנה מנדלסון, COL
ממטבחה של השליחה, הרבנית אהובה בוטבול, קרית-גת


השליחה בקרית-גת, הגב' בוטבול היא אם למשפחה ברוכת-ילדים. אחרי שראתה שילדיה לא ממש ששים לאכול בקביעות מידי שבת כרעיים ושוקיים, היא מצאה מתכון מיוחד: שיפודי חזה-עוף. בכך, לדבריה, יש כמה מעלות: א. הילדים נהנים לאכול את חזה-העוף, מה שלא קורה בדרך-כלל. ב. העוף לא מטוגן בשמן, אלא מבושל בגריל. ג. במקום המנה הקבועה שמוגשת לילדים בדמות כרעיים ושוקיים, יש להם תפריט מגוון.

 מוצרים

1) 1 חזה עוף (ל5 סועדים)
2) מקלות שיפודים
3) חצי כפית מלח
4) קורט פלפל שחור
5) 1 כף פפריקה אדומה מתוקה
6) 3 כפות שמן
7) 2 עגבניות
8) 2 בצלים
9) 3 כוסות מים (ח"פ)

 אופן ההכנה 

חותכים את החזה עוף לריבועים קטנים (2 ס"מ X 2 ס"מ), מתבלים את החתיכות עם התבלינים ומערבבים היטב. לוקחים את מקלות השיפודים ושמים כ-6 יחידות בשיפוד. (רצוי מאוד להרטיב את מקלות השיפודים - שלא ישרפו בתנור).

לוקחים תבנית אפיה, שמים בתוכה 3 כוסות מים (בכוס ח"פ). חותכים את העגבניות לקוביות קטנות וכך גם את הבצל, מסדרים על התבנית ומניחים את השיפודים על הבצל והעגבניות כדי שהחזה עוף יספוג את הטעם.

מניחים בתנור על מצב "גריז" למשך 12 דקות וזה מוכן.

 כמה מילים על השליחות 

מקום שליחות: קרית-גת, בירת חבל לכיש

זמן בשליחות: 25 שנים

אופי הפעילות: פעילות עניפה בחגים וכינוסי ילדים רבי-משתתפים. בפסח - מבצע מצה, בחנוכה - פעילות עם חנוכיה ניידת, בסוכות - סוכה ניידת, בקיץ - "דיי-קעמפ" וכו' וכו'. שיעורי תורה מידי יום לגברים ופעמיים בשבוע לנשים ופעילות לכ-100 ילדים אחת לשבוע. את סעודות ליל-שבת אנו עורכים בבית חב"ד בהשתתפות 20 אורחים כ"י, בהתוועדות פעילה ומיוחדת אל תוך הלילה.

על הקהילה: יש לנו בית-כנסת פעיל שבו מתפללים עמך ישראל מכל הסוגים. בשבתות יש מניינים בכל התפילות, ובימות-החול יש תפילות מנחה וערבית.

מסר: מניסיון אישי - הדבר הראשון בשליחות הוא לזכור שהרבי דואג לנו. כמעט בכל פעילות נערמים לנו קשיים רבים, בעיקר כלכלים, אך כשאנו מבצעים את רוצה של הרבי, הכל מסתדר באופן ניסי ומדהים.

אני חייבת לציין גם כי אני שמחה ומודה לה' שיש לנו משפחה גדולה, כיוון שכך כל ילד רואה לעצמו זכות וחובה לסייע בעבודת השליחות - כל אחד במה שהוא יכול.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.