מערכת COL | יום כ"ז תשרי ה׳תשע״ב 25.10.2011

הקהילה הישראלית בהונגריה שמחים עם ס"ת שמיני ● גלריה

חג הסוכות האחרון היה מלא גדוש באירועים שמחים ומשמחים בקהילה הישראלית בבודפשט תחת הנהגתו של הרב שמואל רסקין רב הקהילה ● ביום ראשון של חול המועד של גלויות נערכה בבית הכנסת "קרן אור" הכנסת ספר תורה כמעין הקדמה לשמחת תורה הקרב ובא. הספר נתרם על ידי מר שלום אליקישוילי שסיפור החלמתו ממחלה נדירה הדהים את הקהל  לסיפור המלא
הקהילה הישראלית בהונגריה שמחים עם ס

חג הסוכות האחרון היה מלא גדוש באירועים שמחים ומשמחים בקהילה הישראלית בבודפשט תחת הנהגתו של הרב שמואל רסקין רב הקהילה, החל מהחג עצמו בו הצטופפו בסוכה הגדולה והמפוארת של בית חב"ד קרן אור כל חברי הקהילה על משפחותיהם לסעודת החג.

ביום ראשון של חול המועד של גלויות נערכה בבית הכנסת "קרן אור" הכנסת ספר תורה כמעין הקדמה לשמחת תורה הקרב ובא. הספר נתרם על ידי מר שלום אליקישוילי שסיפור החלמתו ממחלה נדירה הדהים את הקהל כאשר היה לפני כשנה מרותק למיטת חוליו מחכה להשתלת כבד שלא נראתה באופק, אך לפתע נמצא תורם מתאים והניתוח הוכתר בהצלחה רבה ומר בוקולי החלים במהרה ונדר בליבו להשיב לקב"ה על כל הטוב אשר גמלו ונדב את ספר התורה החדש לבית הכנסת.

בני משפחתו וחברים לא חסכו בדמעות עת פיזז בוקולי עם ספר התורה בשמחה רבה ובהתרגשות עצומה. כמו כן נרשמה השתתפות מרשימה של חברי הקהילה ששמחו יחד עם ספר התורה. כיבדו את האירוע בנוכחותם השליח ראשי להונגריה ורב קהילת חב"ד הרב ברוך אוברלנדר, הרב שלמה כובש רב קהילת "עדת שומרי תורה בהונגריה", הרב אברהם סלמון מראשון לציון, הרב שמואל פייגין שליח חב"ד לעיר דברצן וחמיו הרב מרדכי ליפסקר מקריית מלאכי.

ביום שני נערכה התוועדות רעים בסוכתו של אחד מחברי הקהילה כאשר הרב רסקין מרביץ בקהל אור וחום חסידי ורגש התקשרות לרבי.

ביום שלישי נערך ערב "על האש" לסטודנטים הישראלים הלומדים בבודפשט, בסוכה ישבו מעל מאה סטודנטים שהגיעו לחגוג את החג יחד עם אמירת לחיים ותודה לה' על שחרורו המוצלח של החייל החטוף גלעד שליט.

הסטודנטים שמעו על מהות החג וייחודו מפי הרב שמואל רסקין רב הקהילה הישראלית וכן שרו ממיטב השירים המסורתיים של החג, כאשר אט אט האווירה מתחממת והמשתתפים אשר שתו לחיים כיד המלך מתחילם לרקד סביב השולחנות לפי קצב המוזיקה...

גם בערים דברצן וסגד בהם פועל בית חב"ד לסטונדטים הישראלים נרשמה הצלחה רבה בכל הפעילויות של החג כאשר הסטודנטים מודים לשלוחים ומנהלי הבית חב"ד שגורם להם להם בכל פעם חדש להרגיש הכי בבית בעולם!!!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.