מערכת COL | יום כ"ח אייר ה׳תשע״א 01.06.2011

העוזרים הפרלמנטרים בכנסת מתלוננים נגד SMS תפילין

לאחרונה מקבלים חלק מהעוזרים העוזרים הפרלמנטרים בכנסת, וגם העוזרות, הודעות טקסט לא שגרתיות לטלפונים הניידים שלהם, בשעת בוקר מוקדמת. בהודעות הם נקראים בין היתר להניח תפילין, כך חושף אתר ynet ● העוזרים מספרים כי משהתחילו לקבל את ההודעות המטרידות, הם כתבו לשולח כי יתבעו אותו. הם גם הגישו תלונה במשטרה, אך ללא הועיל לסיפור המלא
העוזרים הפרלמנטרים בכנסת מתלוננים נגד SMS תפילין

ynet

לאחרונה מקבלים חלק מהעוזרים העוזרים הפרלמנטרים בכנסת, וגם העוזרות, הודעות טקסט לא שגרתיות לטלפונים הניידים שלהם, בשעת בוקר מוקדמת. בהודעות הם נקראים בין היתר להניח תפילין, כך חושף אתר ynet.

חלק מהעוזרים התקשרו לשולח, שלא הסתיר את מספר הטלפון שלו, אך הם זכו לניתוק. בין ההודעות שנשלחו: "ב"ה אין דבר אבוד. תמיד אתה יכול לנצח בגדול. תניח תפילין, תראה גאולה".

העוזרים מספרים כי משהתחילו לקבל את ההודעות המטרידות, הם כתבו לשולח כי יתבעו אותו. הם גם הגישו תלונה במשטרה, אך ללא הועיל. 

כעת, מתארגנים חברים בוועד העוזרים להגיש תלונה לקצין הכנסת. "בחודש האחרון, אני פותח מדי בוקר את היום עם ההודעה הזאת", סיפר אחד העוזרים. "זה מגיע בתדירות גבוהה. כל בוקר כשאני בדרך למשכן. בהתחלה חשבתי שמדובר בטעות, אבל כשראיתי שהדבר מתמשך ועוזרים נוספים החלו לדבר איתי על זה, הבנתי שכולם נתקלים בזה ואף מוטרדים מזה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.