מערכת COL | יום כ"ז תשרי ה׳תשע״ב 25.10.2011

הספר שיסדר לכם את שולחן השבת: עכשיו החלק השני

פחות משנה מאז שייצא לאור החלק הראשון של "אסדר לסעודתא", הופיע חלקו השני עם תחילת המחזור החדש של פרשות השבוע ● מידי שבועיים, יפורסם ב-COL במסגרת מגזין שישי, הפרק המתאים לפרשת השבוע לסיפור המלא
הספר שיסדר לכם את שולחן השבת: עכשיו החלק השני

עם תחילת המחזור החדש של פרשות השבוע, ייצא לאור בימים אלו חלקו השני של הספר הפופולראי "אסדר לסעודתא". הספר כשמו כן הוא, עושה סדר בסעודות השבת ומגיש בצורה קלה ומיוחדת תוכן חסידי ומרתק ללימוד יחד כל המשפחה בשולחן השבת.

הספר נבנה במתוכנת מיוחדת כאשר לכל סעודה ישנם שני עמודים אותם לומדים, ובכל סעודה לומדים סיפור חסידי, שיחה של הרבי והלכות בנושא שבת.


הספר ייצא-לאור על-ידי הרב שמואל ביסטריצקי. "נעשתה כאן מלאכה ענקית, לרכז ולתמצת הלכות ושיחות, כדי שיתאים לכל הגילאים במשפחה - על-מנת שיוכלו לחזור על כך בסעודות השבת, בחלק ב' התמקדנו בעיקר להגיש את החומר בצורה שבה גם הילדים יכולו לקרוא ולהבין את הנלמד, בשפרה ברורה וקלה", הוא אומר ל-COL.

על עריכת הספר הופקד הרב שלום בלוי. הוספות רבות נוספו בחלק ב, ביניהם ניתן לראות את הדגש על התוכן החסידי וסיפורים מרבותינו נשיאינו.

בפתח דבר של הספר, הביא הרב ביסטריצקי מקבץ שיחות ואמרות אודות מעלת הלימוד בשולחן השבת, וביניהם מה שאמר הרבי כי "סְעוּדוֹת שַׁבָּת – בּוֹנוֹת וּמְחַזְּקוֹת אֶת הַמִּשְׁפָּחָה הַיְּהוּדִית!" (מוצש"ק בשלח, יו"ד שבט תשל"ד), ובְּמַעֲנֶה לִשְׁאֵלָה אוֹדוֹת לִמּוּד וּקְרִיאָה בְּיוֹם הַשַּׁבָּת קֹדֶשׁ – "הַמַּתְאִים בְּיוֹתֵר: פָּרָשַׁת הַשָּׁבוּעַ, מִדְרָשׁ עַל הַפָּרָשָׁה, הִלְכוֹת שַׁבָּת...". (אגרות קודש כג, תטו).

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.