מערכת COL | יום ב' כסלו ה׳תשע״ב 28.11.2011

הנאום המדובר ב'בנקעט': עכשיו לצפייה ב-COL ● וידאו

"הרבי שינה את העולם דרככם, השלוחים, וזהו תפקידכם ללכת בכוחו של הרבי ולשנות את העולם" - כך אמר ד"ר הלורד הרב יהונתן סאקס רבה הראשי של אנגליה, במהלך הנאום המדהים ב'בנקעט'. עכשיו הוידאו המלא בואו לראות  ● רק ב-COL: עדכונים און-ליין מכינוס השלוחים - הדיווחים, הגלריות, הוידאו >>>
הנאום המדובר ב'בנקעט': עכשיו לצפייה ב-COL ● וידאו
הרב סאקס נואם, אמש (צילום: ברוך עזאגווי)

את הנאום המרכזי במעמד ה'בנקעט' נשא ד"ר הלורד הרב יהונתן סאקס רבה הראשי של אנגליה, ששיתף את הקהל בתחנות בחייו, וכיצד הרבי ליווה אותו בכל שלב.

"לאחר שלמדתי בכפר חב"ד, וסיימתי לימודי סמיכה, החלטתי לכתוב לרבי, וכתבתי מספר אופציות שהיו לי, ביניהם, לימודים באקדמיה, לעסוק בכלכלה, או להיות עו"ד, אך הרבי כיוון אותי לרבנות באנגליה, עד שמוניתי לרבה של אנגליה.

"ואז קרה לי דבר מעניין: עיקר עיסוקי אכן היה ברבנות, אך עסקתי בכל הנושאים עליהם כתבתי לרבי... כאשר אתה מקשיב לרבי אתה אף פעם לא מפסיד. הדרך להצליח היא לא לשקוע בחלומות, אלא לתת לחלומות לרוץ אחריך.

"בכל פרשת דרכים בחיי, הרבי היה שם איתי. בתפקידי באנגליה, עסקתי גם בשבע מצוות בני נח, ואז גיליתי, דבר פשוט: גויים מכבדים יהודים שמכבדים יהדות. בשלבים הכי קשים הרבי היה שם עבורי.

"הרבי שינה את העולם דרככם, השלוחים, וזהו תפקידכם ללכת בכוחו של הרבי ולשנות את העולם. שליח הוא דבר אחד עם המשלח, כמו שכתוב ב"היום יום": הולך חסיד, ישן חסיד, ואוכל חסיד, שבכל פועלו מורגש שהוא חסיד. כך גם הדבר עם שלוחים: בכל דבר שהם עושים הם חדורים ופועלים בכוחו של המשלח".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.