מערכת COL | יום ז' שבט ה׳תשע״ב 31.01.2012

'המזכיר', שר בכיר וראש-עיר התוועדו ב'תומכי-תמימים' ● גלריה

ההתוועדות הראשונה בעולם לקראת יום הבהיר יו"ד שבט נערכה הערב (שלישי) בישיבת 'תומכי-תמימים' בעיר החרדית אלעד ● זה לצד זה, ישבו בשולחן הכבוד: מזכירו האישי של הרבי הרב יהודה-לייב גרונר, סגן ראש-הממשלה, שר הפנים ויו"ר ש"ס אלי ישי וראש עיריית אלעד יצחק עידן בלעדי ב-COL: סיקור וגלריה
'המזכיר', שר בכיר וראש-עיר התוועדו ב'תומכי-תמימים' ● גלריה
(צילומים: שמוליק סופר, מיוחד ל-COL)
מאת מנחם כהן

התוועדות לא שגרתית נערכה הערב (שלישי) בישיבת 'תומכי-תמימים' המעטירה בעיר אלעד: זה לצד זה, ישבו מזכירו האישי של הרבי הרב יהודה-לייב גרונר, סגן ראש-הממשלה, שר הפנים ויו"ר ש"ס אלי ישי וראש-העיר אלעד יצחק עידן.

סביבם, ישבו תלמידי הישיבה, ה'תמימים', וניגנו בדביקות, כשמעת לעת הרב גרונר - שהגיע בתחילת השבוע לארץ-הקודש - חשף סודות וסיפורים נדירים מהקודש פנימה.

למרות הלו"ז הצפוף של השר ישי, ידיד וותיק של חסידות חב"ד, הוא נשאר דקות ארוכות בהתוועדות החסידית שנערכה לכבוד יו"ד שבט, יום הסתלקות כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע ויום קבלת הנשיאות של הרבי.

לפני שעזב, נשא השר ישי נאום קצר בפני הבחורים. "חסידות חב"ד, באמצעות השליחים, עושה פעילות חשובה בעולם, שליחות עצומה לקירוב רחוקים, רחוקים מאוד מתורה ומצוות. אין לתאר את עוצמת זיכוי הרבים של חב"ד, אתם מקרינים עוצמה לכל עם-ישראל", אמר בהתפעלות.

הוא גם דיבר לבחורי הישיבה: "אתם יושבים כאן, בחממה החב"דית, ולומדים ומתחזקים לקראת היציאה שלכם לשליחות בעזרת השם. ככל שתתמידו כאן, כך יהיה קל לכם בשליחות, עם הרבה כח והרבה שמחה. מה שמקבלים בישיבה - זה נשאר לכל החיים".

ראש עיריית אלעד יצחק עידן, שהגיע מלווה במנכ"ל העירייה הרב יחזקאל חנונו, חסיד חב"ד, דיבר בשבח הישיבה בניהולו של הרב אברהם-אשר בלינוב שהפכה בעשור האחרון למגדלור רוחני בעיר אלעד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.