מערכת COL | יום ט"ו תמוז ה׳תשע״א 17.07.2011

היהדות נוצצת בבורסה ליהלומים

בהתוועדות לרגל חג הגאולה י"ב תמוז, שנערכה בבורסת היהלומים נכחו יהודים מכל הגוונים. נשיא הבורסה הנבחר מר יאיר סהר חיזק את פעילות חב"ד במתחם והדגיש את חברותו רבת השנים עם הרב חגי הלוי ● סהר הודה בדבריו לתנועת חב"ד על שילדיו וילדי יהלומנים רבים שנמצאים בדרכם למדינות רבות בעולם לסחור ביהלומים, נהנים מייחסם החם והאוהב של שליחי חב"ד בכל פינה בעולם לדיווח ולתמונות  
היהדות נוצצת בבורסה ליהלומים

בהתוועדות לרגל חג הגאולה י"ב תמוז, שנערכה בבורסת היהלומים נכחו יהודים מכל הגוונים. נשיא הבורסה הנבחר מר יאיר סהר חיזק את פעילות חב"ד במתחם והדגיש את חברותו רבת השנים עם הרב חגי הלוי.

סהר הודה בדבריו לתנועת חב"ד על שילדיו וילדי יהלומנים רבים שנמצאים בדרכם למדינות רבות בעולם לסחור ביהלומים, נהנים מייחסם החם והאוהב של שליחי חב"ד בכל פינה בעולם.

הרב עומר הלוי שליח הרבי ציין את חשיבותו של יום גדול וקדוש זה לעצם קיומו של העם היהודי עד היום הזה ממש, על מסירות הנפש של הרבי הריי"צ לשמירת הגחלת היהודית בתוך חומות הברזל של אותם ימים, "כאיש חינוך, ראוי לציין שמסירות הנפש הגדולה שעלייה התעקש ולחם הרבי הריי"צ, הייתה בעיקר על חינוך ילדים קטנים בדרכי התורה והדרך ארץ, גם כיום אנו צריכים לזכור את אותה עקשנות וליישם אותה בבתינו, להקריב מזמננו ומכספנו לטובת חינוך הילדים והנוער לאהבת דרכי התורה והדרך ארץ".

השחקן והיוצר נתי רביץ, שזה מכבר עושה את צעדיו בדרכי חסידות חב"ד, השתתף אף הוא בהתוועדות המיוחדת בבורסת היהלומים, רביץ סיפר את סיפורו האישי על החזרה בתשובה והחיבור המיוחד שיש לו עם ספר התניא קדישא, כמו כן ניגן רביץ מקבץ שירים מקוריים וזכה לאהדת הקהל.

"הפעם הקודמת שהייתי בבורסת היהלומים הייתה לרגל צילומי הסדרה "כסף קטלני" שעסקה בתככים על רקע עולם העסקים הבינלאומי, ולא התוודעתי לפעילות חב"ד במקום, היום סוף סוף אני זוכה לראות את מפעל זיכוי הרבים הענק של בית חב"ד בורסת היהלומים תחת הכותרת "כי כל יהודי הוא יהלום"!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.