מערכת COL | יום ט"ו סיון ה׳תשע״א 17.06.2011

הבנות שנהרגו בפיצוץ - מתנדבות בבית-חב"ד לדוברי צרפתית

בפיצוץ הגז האדיר בנתניה אמש (חמישי), נהרגו שלוש נערות בנות 16-18. בתקשורת דווח שהן "בילו אמש במרכז העיר, ונקלעו למקום", אבל ל-COL נודע כי שתיים מהבנות היו באמצע חלוקת נרות שבת לנשים - מטעם בית-חב"ד לדוברי צרפתית בנתניה ● "בשנים האחרונות הן היו משתתפות קבועות בפעילות שלנו ומתחזקות ברוחניות", מספר השליח הרב יעקב מזוז בשיחה שקיימנו עמו לסיפור המלא ● בלעדי: חב"דניק שצילם את הבניין שעות לפני הפיצוץ: "היה ריח של גז" >>>
הבנות שנהרגו בפיצוץ - מתנדבות בבית-חב
חזית הבניין בו אירע הפיצוץ (צילום: COL נתניה)

מאת חיים ברון, כתב COL

בפיצוץ הגז האדיר בנתניה אמש (חמישי), נהרגו שלוש נערות בנות 16-18. בתקשורת דווח שהן "בילו אמש במרכז העיר, ונקלעו למקום", אבל ל-COL נודע כי שתיים מהבנות היו באמצע חלוקת נרות שבת לנשים - מטעם בית-חב"ד לדוברי צרפתית בנתניה.

בעקבות הפיצוץ האדיר של בלון הגז, חלקים מהבניין קרסו. טכנאי הגז שנקרא לטפל בדליפה - מואשם בהריגה ובגרימת מוות ברשלנות.

שתיים מהבנות שנהרגו, היו קשורות לבית-חב"ד לדוברי צרפתית הפועל בעיר, לצד בתי-חב"ד נוספים. "בשלוש שנים האחרונות הן היו משתתפות קבועות בפעילות שלנו ומתחזקות ברוחניות", מספר השליח הרב יעקב מזוז בשיחה שקיימנו עמו בצהריים (שישי).

"בכל יום חמישי בלילה הן נהגו להשתתף בקביעות בשיעור מיוחד לקראת שבת. כך גם היה אתמול בערב. בשעה שמונה וחצי נערך השיעור והן השתתפו בו, כבכל שבוע".

השליח נשמע שבור. "בדרך כלל, ביום שישי בבוקר, הן היו נוהגות לחלק מאות ערכות של נרות שבת לנשים. אמא של אחד הבנות סיפרה לי שהפעם הן בחרו לחלק את הנרות - ביום חמישי בלילה, אחרי השיעור. ככל הנראה, קודם בחרו לאכול ואחרי זה לחלק את הנרות. וקרה מה שקרה".  

בתוך כך, לידי COL הגיעו תמונות של הבניין שעות ספורות לפני הפיצוץ. התמונות צולמו במכשיר הסלולרי של חסיד חב"ד שביצע עבודות במקום סמוך. "הרחנו ריח של גז ולא ידענו מהיכן זה מגיע", סיפר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.