מערכת COL | יום י"ד חשוון ה׳תשע״א 22.10.2010

האמת נחשפת: צוואה מזוייפת מול מסמכים שחתומים ע"י הרבי

האמת יוצאת לאור: בניגוד למסמכים מזויפים שאינם חתומים על-ידי הרבי, שהוצגו אתמול במרמה תוך הטעיית הציבור, אוחזים בידיהם אנשי ה'מרכז-לענייני-חינוך', אלפי פתקים ומענות קודש בכתב-ידו של הרבי, המעודד אותם להמשיך בעבודת הקודש שלהם, כמנהלי ה'מרכז' ומעודד אותם להצלחה רבה בכינוס השלוחים העולמי ● מוגש לקראת כינוס השלוחים העולמי, ולמען הוצאת הספק מליבם של הטועים הנגררים אחר המטעים מתוך אינטרס ● פרק שני  לסיפור המלא ולשורת מסמכים
האמת נחשפת: צוואה מזוייפת מול מסמכים שחתומים ע
יראה הציבור וישפוט. מסמך ללא חתימה מול כתב יד קודש
השבוע נדרשנו כאן, לצערנו, לפרשה כואבת שלא מרצוננו. היה זה לאחר שגורמים קיצוניים החליטו, משיקולים זרים, לעורר מחלוקות ישנות ונדושות. הצהרנו מעל במה זו כי לא נשתוק עוד וכי כל התגרות תתקל במענה מיידי. הסיבה, לשואלים מדוע צריך להיגרר לפרסומים שוליים: לא ניתן בשום אופן פתח לזיוף ההיסטוריה ולמכתבים של הרבי. עד כאן.

אתמול, לאחר פרסום הכתבה, פורסמו "מסמכים" המתיימרים לטעון כי הנהלת ה'מרכז לענייני חינוך' שייך להם. זאת על פי מסמך אותו הציגו כ"צוואה", בה "ממנה" הרבי את הרב שלום-מענדל סימפסון כחבר בהנהלת ה'מרכז-לענייני-חינוך' (בפרקים הבאים: שיחה מוקלטת עם הרב שלום-מענדל סימפסון, שאת דעתו על הקומזיץ הקיצוני גילה בצורה נחרצת בדברים שאמר לחבר המערכת).

"צוואה" זו, כפי שניתן לראות במוחש, איננה חתומה ונכתבה כהצעה לרבי. הצעה שלא התקבלה.

המסמכים האמורים כבר נידונו בדין תורה אצל עשרות רבני חב"ד, אשר דחו את הדברים מכל וכל, ואין כאן המקום להאריך בדברים הידועים (ואם נאלץ, נחשוף מסמכים נוספים בעניין, בהם כאלו שטרם ראו אור).

בניגוד לאותם מסמכים מזויפים שאינם חתומים על-ידי הרבי, אוחזים בידיהם אנשי ה'מרכז-לענייני-חינוך', אלפי פתקים ומענות קודש בכתב ידו הקדוש של הרבי, המעודד אותם להמשיך בעבודת הקודש שלהם, כמנהלי ה'מרכז' ומעודד אותם להצלחה רבה בכינוס השלוחים העולמי.

הדור הצעיר, אינו מודע כל צרכו לדברים, אי-לכך אנו מגישים בפניכם מענות קודש בכתב-ידו של הרבי המעודד את ראשי ה'מרכז'.

אנו מביאים בפניכם עשרות מענות בכתב-ידו הקדוש של הרבי, לרב יהודה קרינסקי ולוועד הכינוס, עם הוראות שונות וברכות מאליפות לכינוס השלוחים במהלך שנים רבות.

הערת מערכת: לאחר התייעצות עם רבנים, הוחלט להתייחס בפרקים הבאים רק לגופו של עניין בלבד, ולא להיגרר אחר הניסיון הנואל של בעלי המחלוקת ליצור ריב ומדון.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.