מערכת COL | יום ט"ז אייר ה׳תשע״ב 08.05.2012

האדמו"ר מסקולען קרא לחב"ד להשתתף בכנס נגד האינטרנט

האדמו"ר מסקולען שליט"א, יוזם הכינוס אחדות ישראל בעניין האינטרנט, נפגש עם רבני חב"ד ליובאוויטש והזמינם להשתתף בכינוס, וביקשם לעורר את אנ"ש חסידי ליובאוויטש להשתתף בכינוס ● ומה השיבו רבני חב"ד?  לסיפור המלא
האדמו
צילום: ברוך עזאגווי

האדמו"ר מסקולען שליט"א, יוזם הכינוס אחדות ישראל בעניין האינטרנט, נפגש עם רבני חב"ד ליובאוויטש והזמינם להשתתף בכינוס וביקשם לעורר את אנ"ש חסידי ליובאוויטש להשתתף בכינוס.

משלחת רבני חב"ד, עמה נמנו הרב אברהם אזדבא, חבר הבד"ץ דקראון הייטס, הרב לייבל אלטיין, מד"א בית כנסת 'בית מנחם' ליובאוויטש בבורו פארק ועורך ראשי חסידות מבוארת, והרב גדליה אוברלנדר, רב קהילת היכל מנחם חב"ד במונסי, ביקרה אמש (שני) במעונו של כ"ק האדמו"ר מסקולען שליט"א, זקן האדמו"רים.

המשלחת הנכבדה, שהוזמנה על ידי כ"ק האדמו"ר מסקולען שליט"א, כדי לדון בנושא השפעת האינטרנט על הנוער ועל חשיבות הכנס בנושא זה, וביקשם שיצטרפו לקריאת גדולי התורה והחסידות מכל העדות והחוגים, שקוראת לציבור להשתתף בכנס גדול זה של אחדות ישראל.

רבני ליובאוויטש שליט"א דיברו ארוכות על הפעילויות הרבות שכבר נעשות במוסדות החינוך של חב"ד ליבאוויטש בנושא זה, והודו להאדמו"ר מסקולען שליט"א על פעילותו במסירות נפש בעניין חשוב ונשגב זה. "חבר אני לכל אשר יראוך, ולכן אכן נצטרף לקריאת הקודש שיצאה בעניין זה ונפעל בקרב הרבנים להוציא קול קורא בעניין זה", השיבו הרבנים.

עוד אמר האדמו"ר, כי בידוע שהרבי תמיד עמד בראש המאבקים לאורך כל השנים, וטבעי שכעת חב"ד תצטרף אף היא למערכה.

האדמו"ר ציטט מרש"י על פרשת השבוע, להזהיר גדולים על הקטנים, כי על ההורים והמחנכים להשגיח על צעירי הצאן, הרבנים הביאו את דברי הרבי על כך: שלא די לעסוק בסור מרע, אלא העיקר הוא להזהיר מלשון זהר, כלומר להאיר אור אל הקטנים.

כ"ק האדמו"ר מסקולען סיפר על היחידות שהיתה לו ולאביו הקדוש זצוקללה"ה אצל הרבי ועל הקשר המיוחד שהיה בין אביו האדמו"ר מסקולען זצ"ל עם הרבי, ובפרט בקירוב ילדי ישראל לאבינו שבשמיים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.