מערכת COL | יום כ"ה תמוז ה׳תשע״ב 15.07.2012

דיווח: "ייתכן וגומא אגייאר עבר לסירה אחרת והגיע לבהמאס"

אי הוודאות סביב ההיעלמות של גומא אגייאר ממשיכה להעסיק את התקשורת בארצות הברית. ביממה האחרונה פורסמו במספר כלי תקשורת נתונים שהתקבלו מה-GPS שהיה על סירתו של איש העסקים, שנעדר כבר יותר משלושה שבועות ●  מתחזקת ההערכה במשטרת פורט לואודרדייל שחוקרת את המקרה כי אגייאר לא התאבד ● כזכור, הרב משה מאיר ליפשיץ אמר כבר לפני שלושה שבועות כי גומא בחור חזק ויכול לשחות אל אחד החופים בעצמו"  לסיפור המלא
דיווח:

אי הוודאות סביב ההיעלמות של גומא אגייאר ממשיכה להעסיק את התקשורת בארצות הברית. ביממה האחרונה פורסמו במספר כלי תקשורת נתונים שהתקבלו מה-GPS שהיה על סירתו של איש העסקים, שנעדר כבר יותר משלושה שבועות.

על פי הממצאים עלה אגייאר על סירתו בשעה 19:29 שעון ארצות הברית, והפליג במשך חצי שעה במהירות גבוהה, כאשר לפתע, בשעה 19:56, האטה הסירה ושייטה במהירות נמוכה מאוד. מומחים שהסתכלו על הנתונים לא פסלו את האפשרות שהוא ניצל זמן זה כדי לקפוץ לסירה אחרת שהגיעה בסמוך לסירה בה שהה.

"ניתן לראות לפי הנתונים כי אגייאר שייט במהירות גבוהה במשך חצי שעה", אמר לרשת ABC פיטר פיקרסגיל, מומחה לענייני שייט. "בשלב מסוים הוא הוריד את המהירות בלב ים והזמן בו הסירה שייטה במהירות הנמוכה הזו יכול להספיק כדי לעבור לסירה אחרת".

במקביל, מתחזקת ההערכה במשטרת פורט לואודרדייל שחוקרת את המקרה כי אגייאר לא התאבד. "אם אתה מחליט להתאבד, אתה תפעיל את ה-GPS?!", תהה סטיבן נובק, אחד החוקרים, שהוסיף: "מאוד ייתכן שהוא עבר לסירה אחרת והגיע לאי בימיני בבהמאס. זה רק 30 דקות מהמקום בו הוא נעלם".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.