מערכת COL | יום ד' ניסן ה׳תשע״א 08.04.2011

בשורה טובה: אלי הכט שוחרר למעצר בית

יותר מארבעה חודשים עברו מאז שאלי הכט נעצר בספרד, ולאחר 4 בקשות שונות לבית המשפט לשחרר את אלי הכט למעצר בית - אושרה הבקשה על ידי בית המשפט ● ביום שישי שוחרר אלי הכט למעצר בית  לסיפור המלא
בשורה טובה: אלי הכט שוחרר למעצר בית
ר' אלי הכט ששוחרר לפני שבת בתמונה עם הרב בן זקן

יותר מארבעה חודשים עברו מאז שאלי הכט נעצר בספרד, אחרי שאדם חסר מצפון ניצל את תמימותו וטוב ליבו והפיל אותו בפח. במהלך החודשים הללו נעשו ארבעה ניסיונות לשחרר את אלי בערבות עד המשפט, אולם השופטים דחו על הסף את כל הבקשות.

חברי ועד הפעולה בישראל ובספרד החליטו לא להרפות, ולעשות כל מאמץ כדי שאלי לא יצטרך לבלות את חג הפסח בכלא, והגישו בקשה חמישית לבית המשפט.

צוות של שלושה עורכי דין ספרדיים מהטובים במדינה ייצג את אלי, וביקש את שחרורו. בסיום הדיון אמר העו"ד הגוי לחבר הועד הרב בן זקן, כי נראה לו שאין שום סיכוי שהבקשה תאושר, וכי לא היה תקדים לכך שבקשה בנסיבות אלו תקבל את אישורו של בית המשפט. להפתעת כולם, הפעם הבקשה אושרה. במייל נרגש כתב העו"ד הגוי "עכשיו אני רואה שיש אלוקים בשמים!".

ביום שישי שוחרר אלי הכט למעצר בית.

בדרך כלל, בעקבות השחרור למעצר בית, נדחה המשפט מספר חודשים, וחברי הועד כבר פועלים שבמקרה של אלי יתקיים המשפט בהקדם. הועד מבקש להדגיש כי דרך ארוכה עדיין עומדת לפניו, עד שבית המשפט בספרד יבין שאלי אינו שייך כלל למעשים מהסוג בו הוא מואשם, וכי הוא נוצל בצורה נפשעת ע"י נבל חבר מצפון, וישחרר אותו לביתו.

מכתבים לאלי לשלוח ניתן במייל ל [email protected]  או לפקס 04-6923135. נא לציין כתובת כדי שאלי יוכל לענות. תרומות למימון ההוצאות המשפטיות הכבדות ניתן להפקיד בחשבון בית התבשיל 3238598 בכל סניף דואר, או בטלפון 04-6821090  או באתר www.ebz.org.il
ציבור אנ"ש נקרא להמשיך להתפלל ליציאתו המהירה של אליהו רחמים בן רחל, מהמיצר אל המרחב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.