מערכת COL | יום י"ז אדר א ה׳תשע״א 21.02.2011

בן-ארי הפתיע: הקים לשכה בלב שכונת התקווה

רוב הלשכות הפרלמנטריות של חברי-הכנסת נמצאות במרכז תל-אביב במגדלי יוקרה, או בשכונות המרכזיות בירושלים אלא שחבר-הכנסת ד"ר מיכאל בן-ארי החליט להקים את לשכתו דווקא בלב שכונת התקווה במקום בו נאבקים התושבים היהודים על צביון השכונה אל מול המסתננים הבלתי חוקיים מסודן המציפים את השכונה  לסיפור המלא
בן-ארי הפתיע: הקים לשכה בלב שכונת התקווה
רוב הלשכות הפרלמנטריות של חברי-הכנסת נמצאות במרכז תל-אביב במגדלי יוקרה או בשכונות המרכזיות בירושלים אלא שחבר-הכנסת ד"ר מיכאל בן-ארי החליט להקים את לשכתו דווקא בלב שכונת התקווה במקום בו נאבקים התושבים היהודים על צביון השכונה אל מול המסתננים הבלתי חוקיים מסודן המציפים את השכונה.
 
בכנס שנערך אמש בלשכה החדשה  נכחו חבר הכנסת מיכאל בן-ארי (האיחוד הלאומי), יו"ר תנועת "ארץ-ישראל שלנו" ברוך מרזל, דובר התנועה איתמר בן-גביר ועשרות פעילים ותושבים של שכונת התקווה שבירכו על הקמת הלשכה.
 
בדבריו אמר ח"כ בן-ארי כי "חזרתי למחוזות נעורי, באתי לשמוע את המצוקות ולעלות אותם אל הפרלמנט. אין לי מקל קסמים כדי לפתור את כל הבעיות, אבל אני מבטיח לכם שאני לא פוליטיקאי שמגיע למקום ואחלוף עם הרוח. נהיה כאן מידי שבוע ונשמע  את המצוקות ונקדם דברים".
 
יו"ר תנועת "ארץ ישראל שלנו" ברוך מרזל הודיע כי התנועה לוקחת את שכונת התקווה כפרוייקט וכי לשכתו של בן-ארי תהפוך למוקד של עשיה פרלמנטרית נגד תופעת המסתננים והעובדים הזרים. "אסור לנו להשלים עם המצב שאנחנו מאבדים ערים שלמות ושכונות שלא גרים בהם עשירים לטובת הסודנים, בן-ארי הגיע לפה לא לפני הבחירות כמו כולם אלא הוא בא לשם שמים, לתת, לעזור, לטפל".
 
תושבי המקום בירכו על פתיחת המשרד. מרלן, תושבת השכונה אמרה כי "במשך כל השנה האחרונה פגשנו כאן פוליטקאים שבאו דיברו ונעלמו, בן-ארי הוא שונה ואני מאמינה שהוא יפעל כדי שהמקום הזה לא יהפוך למה שהפכה היום התחנה המרכזית החדשה בתל-אביב".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.