מערכת COL | יום י"ט סיון ה׳תשע״ב 09.06.2012

במעמד מיוחד: נוסד 'כולל ערב' בבית חב"ד זכרון יעקב

ביום רביעי השבוע לעת ערב נחנך בזיכרון יעקב כולל ערב מיוחד במעמד מיוחד ומרגש בהשתתפות רבנים נכבדים וקהל רב ● הכולל נפתח לאור הצלחתו של שיעור עיוני המתקיים בבית חב"ד בשכונת רמת-צבי ונמסר ע"י הרב יוסף יצחק פריימן שליח הרבי לזכרון יעקב, ארבעה ימים בשבוע שיעור בגמרא וביום חמישי שיעור בחסידות  לסיפור המלא
במעמד מיוחד: נוסד 'כולל ערב' בבית חב

ביום רביעי השבוע לעת ערב נחנך בזיכרון יעקב כולל ערב מיוחד במעמד מיוחד ומרגש בהשתתפות רבנים נכבדים וקהל רב.

הכולל נפתח לאור הצלחתו של שיעור עיוני המתקיים בבית חב"ד בשכונת רמת-צבי ונמסר ע"י הרב יוסף יצחק פריימן שליח הרבי לזכרון יעקב, ארבעה ימים בשבוע שיעור בגמרא וביום חמישי שיעור בחסידות.

השיעור החל מתחילת השנה וכעת בעקבות סיומה של מסכת ברכות החליטה הנהלת בית חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק פריימן לייסד כולל רשמי מיוחד לכך.

האירוע נפתח בתפילת ערבית ולאחר מכן התיישבו המסובים לסעודת מצווה עשירה במהלך הסעודה הכריז הרב יוסף יצחק פריימן על פתיחת ה'כולל ערב' ושיבח את משתתפי השיעור על התמדתם וניחשותם בהגיעם מידי ערב לאחר יום עבודה ורצונם לסיים המסכת ולהמשיך הלאה למסכתות הבאות.

בסיום דבריו ערך הרב פריימן סיום על מסכת 'ברכות' והתחיל את המסכת החדשה מסכת 'שבת' שכעת יתחילו ללומדה בכולל הערב.

הרב מנחם מענדל  גלוכובסקי רב קהילת חב"ד רחובות וסגן מזכיר ב"ד רבני חב"ד שבא במיוחד לכבד את המעמד ועורר בנאומו את המשתתפים על גודל הזכות שנפלה בחלקם ואיך שלימוד התורה משפיע על כל סדר יומו של האדם ואף על ביתו.

כן נשאו דברים  הרב מרדכי ויצמן רב ישובי אלונה ששיבח ובירך פעילות מבורכת זו והרב נועם דקל שליח הרבי לעיר יקנעם והרב אלימלך שחר מנכ"ל מוסדות חב"ד בעיר רחובות דובר מיוחד ולא פחות מכובד שריגש את הקהל בדבריו היה ר' יעקב אמסלם ששיתף את הקהל בחוויות מהשיעור מיום היווסדו. כן כיבדו בנוכחותם הרב יוחנן בוטמן שליח הרבי לעיר חדרה והרב שניאור זלמן בוטמן שליח הרבי לכרכור.

בסיומו של החלק הרשמי של האירוע יצא הקהל בריקודי שמחה נלהבים לקול צלילי האורגניסט הנודע ר' שמחה פרידמן שליווה את הערב בשירה נגינה והנחיה ולאחר מכן הוזמנו המסובים להמשך התוועדות מיוחדת אל תוך הלילה בהשתתפות הרבנים החשובים.

תודה מיוחדת ניתנת לתלמידי ישיבת חב"ד אלעד וכן לר' דביר אבן-חן שעזרו וסייעו להצלחת האירוע. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.