מערכת COL | יום כ"ז אב ה׳תשע״א 27.08.2011

בלומברג מזהיר: "הסופה מאיימת על חיי תושבי ניו-יורק" ● וידאו

סופת ההוריקן איירין מכה בחוף המזרחי של ארצות-הברית. בשעות האחרונות יותר מ-400 אלף תושבים בווירג'יניה ובקרוליינה הצפונית נותרו ללא חשמל, לאחר שהסופה הכתה במדינותיהם ● ראש עיריית ניו-יורק: "אי היענות לצווי פינוי - היא מסוכנת וטיפשית. הסופה מאיימת על חייהם של תושבי ניו-יורק" לסיפור המלא 
בלומברג מזהיר:
הסופה מכה בבהאמה. בפנים: התיעוד המלא
סופת ההוריקן איירין החלה להכות בחוף המזרחי של ארצות-הברית. בשעות האחרונות יותר מ-400 אלף תושבים בווירג'יניה ובקרוליינה הצפונית נותרו ללא חשמל, לאחר שהסופה הכתה במדינותיהם.

במהלך השעות האחרונות אדם נהרג בקרוליינה הצפונית לאחר שעץ קרס עליו. חברת החשמל של קרוליינה הצפונית מזהירה מקריסת עצים נוספים, ומביעה חשש כי מספר הלקוחות שינותקו מחשמל - יגדל.

ראש עיריית ניו-יורק מייקל בלומברג פנה לתושבים באמצעות כלי-התקשורת והפציר בהם להתפנות מהאזורים בהם הוכרז מצב חירום. "אי היענות לצווי פינוי היא מסוכנת וטיפשית", אמר בלומברג והוסיף: "הסופה מאיימת על חייהם של תושבי ניו-יורק".

במהלך היום נרשמו רוחות עזות במהירות של 140 קילומטרים לשעה (כ-85 מיילים לשעה) עם הגעתה של סופת ההוריקן "איירין" לחופה המזרחי של ארה"ב

נכון לפרסום הידיעה (צאת השבת - בישראל) הרשויות בצפון-מזרח ארה"ב הורו ללא פחות משני מיליון תושבים להתפנות מבתיהם בשל הסופה "איירין", יותר מ-370 אלף מהם בניו יורק. הסופה הגיעה לאיי הבהאמה והותירה שם הרס גדול, אך לא נפגעים בנפש. בתי רבים במקום הוצפו במים, עצים התמוטטו וחסמו כבישים ותשתיות חשמל קרסו.

הסופה מכה בבהאמה
לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן (להורדה)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.