מערכת COL | יום י' כסלו ה׳תשע״ה 02.12.2014

בדרך לבחירות: התכתשות פוליטית בין נתניהו ללפיד

ישראל בדרך לבחירות אחרי שפגישת ראש-הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר יאיר לפיד אמש (שני) הסתיימה בפיצוץ ● הבוקר, יצא לפיד במתקפה חריפה על ראש הממשלה נתניהו ופתח במסע הסתה פרוע נגד החרדים: "נתניהו מעדיף לשלם כבר עכשיו למפלגות החרדיות מהכיס של מעמד הביניים הישראלי. זהו דיל מהסוג הישן והרע עם החרדים" ● הליכוד השיבה אש: "לפיד נכשל כישלון מחפיר בניהול הכלכלה. הוא התבזה וכשל  בניסיונו לפתות את החרדים למזימה של פוטש נגד ראש הממשלה" בדרך לבחירות
בדרך לבחירות: התכתשות פוליטית בין נתניהו ללפיד
פיצוץ ביחסים. יאיר לפיד (צילום ארכיון) ובנימין נתניהו (צילום: ברלה שיינר)

ישראל בדרך לבחירות אחרי שפגישת ראש-הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר יאיר לפיד אמש (שני) הסתיימה בפיצוץ.

הבוקר, יצא לפיד במתקפה חריפה על ראש הממשלה נתניהו ופתח במסע הסתה פרוע נגד החרדים. "ראש הממשלה בחר לנהוג אמש בחוסר אחראיות לאומית ולא לעמוד בהתחייבויות שלו כלפי הציבור", אמר הבוקר (שלישי) בכינוס בתל אביב, "במקום להוריד את יוקר המחיה הוא מעדיף לשלם כבר עכשיו למפלגות החרדיות מהכיס של מעמד הביניים הישראלי. זהו דיל מהסוג הישן והרע עם החרדים".

"מדינת ישראל נמצאת במצב לא פשוט", אמר לפיד בכנס האנרגיה הארצי שהתקיים בגני התערוכה, "היחסים עם ארצות הברית נפגעו קשות בשל התנהלות מתנשאת ולעתים מזלזלת, עזה לא פורקה מנשקה ודור שלם אינו גומר את החודש. יכולנו לעבוד יחד כדי לתקן במקום ללכת לבחירות מיותרות". שר האוצר הוסיף: "הטענה שניסיתי להקים ממשלה חלופית עם החרדים היא אבסורד מגוחך של אנשים שהפכו את החשדנות והספינים לדרך חיים. במקום שיתוף פעולה ועבודה קיבלנו שיתוק ותקיעה בלתי פוסקת של מקלות בגלגלים".

מתנועת הליכוד נמסר: "יאיר לפיד נכשל כישלון מחפיר בניהול הכלכלה. הוא התבזה וכשל  בניסיונו לפתות את החרדים למזימה של פוטש נגד ראש הממשלה. לפיד ממשיך להשתלח, לאיים לחתור תחת הממשלה שבה הוא מכהן ולרקוח דיל פוליטי עם ציפי לבני - והכל מתוך אינטרס פוליטי צר מהסוג הישן והמכוער.

"ראש הממשלה בנימין נתניהו עומד על כך שתקציב המדינה יהיה אחראי ויבטיח את הביטחון את המשך בניית עוצמתו של צהל ויטפל באופן אמיתי במחירי הדיור והמזון - בניגוד לתקציב הפוליטי והבלתי אחראי שמקדם לפיד. לפיד מונע העברת תקציב ביטחון אחראי הדרוש לצה"ל, הוא מטרפד את העברת הבסיסים לנגב ומקדם חוק מע"מ 0 שכל כולו אחיזת עיניים ולא יוריד את מחירי הדיור.

"רה"מ בנימין נתניהו פועל מתוך ראייה כוללת של לטובת העם והמדינה ולא יאפשר התנהלות פוליטית פרועה וחסרת אחריות שכזאת בממשלתו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.