מערכת COL | יום א' סיון ה׳תשע״ב 22.05.2012

אסון כבד בצפון: זוג חרדים וששת ילדיהם נשרפו ברכבם למוות

משפחה שלמה נמחקה בטבריה: רכב ובו משפחה חרדית המתגוררת בישוב בצפון, איבד את הבלמים, התהפך - ועלה באש  ● זוג הורים וששת ילדיהם נספו בלהבות  ● אחת הילדות, בת 7, נזרקה מהרכב - וניצלה ● "ילדה קטנה רצה לעברי ואמרה לי: 'כולם מתו, כולם מתו'" ● רגע לפני התאונה התקשר האבא למשטרה ודיווח: איבדתי את הבלמים ● כוח זק"א הגיע למקום וטיפל בגופות  לדיווח ולתמונות
אסון כבד בצפון: זוג חרדים וששת ילדיהם נשרפו ברכבם למוות
צילום: צביקה לבל

אלי שלזינגר, בחדרי חרדים

אסון כבד גבה הערב את חייהם של שמונה בני משפחה אחת בטבריה: רכב מסוג מיני-וואן, בו נסעו תשעה בני משפחה חרדית מיישוב בגליל העליון, התהפך הלילה (שלישי) לתהום ועלה באש - בתאונה שגבתה את חייהם של שמונה מנוסעי הרכב. רק ילדה אחת מהמשפחה, בת 7, ניצלה.

בשעה 1:25 התקבל דיווח במוקד מד"א מרחב ירדן על תאונת-דרכים קשה בדרך מנחם בגין, סמוך לצומת האולפנה, בטבריה. על פי הדיווח הראשוני, רכב מסוג מיני-וואן איבד את הבלמים ועלה באש.

כוחות ההצלה שהגיעו למקום מצאו ילדה בת 7 מחוץ לרכב, כשהיא פצועה באורח בינוני. היא טופלה במקום ופונתה לבית החולים 'פוריה' בטבריה.

לאחר מאמצים רבים הצליחו 'לוחמי האש' להשתלט על הדליקה שפרצה ברכב, ואז גילו לחרדתם כי כל שאר שמונת הנוסעים ברכב נספו. מעדותה של הילדה, שככל הנראה נזרקה החוצה דרך השמשה הקדמית מעוצמת הפגיעה, עלה כי כל הנוסעים ברכב הם בני משפחה אחת - משפחה חרדית המתגוררת באחד היישובים בצפון.

ההרוגים הם זוג הורים, בני 42, וששת ילדיהם - בת 17, תאומים בני 16, בת 11, בת 9, ופעוטה בת 3. הילדה בת ה-7, שנפצעה ופונתה כאמור לבית החולים 'פוריה', הועברה מאוחר יותר במהלך הלילה לבית חולים 'רמב"ם' בחיפה, כשהיא בהכרה מלאה עם פגיעות רבות.

תוך כדי השיחה נשמעו צעקות ורעשים של רכב מתהפך

התאונה אירעה סמוך לגן מיצפור בטבריה, בכביש היורד מצומת פוריה לכיוון העיר. מבדיקה ראשונית של נסיבות התאונה עולה, כי הנהג איבד את השליטה ברכבו, והמכונית פגעה במעקה הבטיחות, הידרדרה לוואדי סמוך - והתלקחה בשדה קוצים שלמרגלות הכביש.

במשטרת צפון מציינים, כי ב'מוקד 100' של המשטרה התקבלה שיחה מאבי המשפחה, שדיווח על תקלה בבלמים ואמר, כי הם נמצאים במהלך נסיעה מצומת גולני לכיוון טבריה.

המוקדנים הודיעו לניידת משטרה מתחנת טבריה על האירוע, ושוטר יצא לכיוון רכב המשפחה. אולם תוך כדי השיחה נשמעו צעקות ורעשים של רכב מתהפך.

השוטר שהוזעק למקום, ראה את הרכב שהתדרדר ועלה באש.

מתנדב זק"א ואיש מירון, צביקה לבל, סיפר ל'בחדרי חרדים' מזירת התאונה: "מדובר באדם נעים הליכות שאני פוגש כמעט מידי יום. קשה מאוד לראות את המנוח, יחד עם בני משפחתו, שרועים אחד על יד השני בתוך שקיות, כשהם ללא רוח חיים.

"יצרתי קשר עם עמית סופר, ראש המועצה האזורית מרום הגליל, שמיד עם קבלת הידיעה המרה דאג לטיפול ראוי לילדה שנותרה גלמודה, ללא אב ואם, וללא אחים ואחיות".

הגולשים מתבקשים להתפלל עבור הילדה רחל אפרת בת יהודית לרפואה שלמה.

צוות זק"א מחוז צפון הגיע לזירת התאונה וטיפל בגופות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.