מערכת COL | יום י"א תשרי ה׳תשע״ב 09.10.2011

אלפים ברמת אביב גדשו את אוהל חב"ד ביום כיפור

אלפי תושבי רמת אביב ג', השכונה שחוותה בשנתיים האחרונות מלחמות דת ללא הפסקה, גדשו במהלך יום הכיפורים את אוהל חב"ד שהוקם במיוחד לכבוד היום הקדוש. רגע השיא: תפילת נעילה, אז גדשו את האוהל רבים מהתושבים, כשרבים-רבים עומדים בכניסה  לדיווח ולתמונות
אלפים ברמת אביב גדשו את אוהל חב
צילום: ערן דרור לבנון

כיכר השבת

הצלחה חסרת תקדים לפעילות חב"ד ברחבי הארץ במהלך יום הכיפורים: מאות-אלפי יהודים גדשו במהלך צום יום כיפור את אוהלי התפילה של בתי-כנסת חב"ד שנבנו במיוחד לקראת היום הגדול והקדוש.

ההצלחה חסרת התקדים הייתה דווקא בשכונת רמת אביב ג'. אלפים מתושבי העיר, גברים, נשים וטף, בחרו להתפלל באוהל התפילה הגדול של חב"ד, מול מרכז שוסטר, שהוקם על-ידי השליח לשכונה הרב שניאור חביב. רבים מההורים בחרו להביא את ילדיהם, חלקם בגיל הנעורים. הרב חביב, קיבל את המוני התושבים בחיוך רחב ובמאור פנים.

אוהל התפילה היה מושקע: מזגני ענק הוצבו במקום, חוברות תפילה מיוחדות הונחו על כל כיסא, לצד ריפוד נייד, כל אלה התווספו לאווירה הנעימה ששררה באוהל התפילה.

רגע השיא, כמה טבעי, היה בתפילת נעילה החותמת את היום הקדוש. המחזה היה מרהיב-עין: תושבים מילאו בזה אחר זה את אוהל התפילה, עד שכולם נאלצו לקום מהכיסאות, לקפלם ולהמשיך את התפילה בעמידה, כדי לתת מקום לכולם להיכנס. ועדיין, רבים נאלצו לעמוד ברחבת הכניסה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.