מערכת COL | יום כ' חשוון ה׳תשע״ב 17.11.2011

אלף מאתיים הופעות, וחסיד אחד ● אחד משלנו

רענן זיו, חסיד חב''ד הינו מותיקי הבובנאים במגזר הדתי. מאחוריו ארבע-עשרה שנים בתחום, עם רקורד של למעלה מאלף מאתיים הופעות. רענן כתב והפעיל בובות בתוכניות הכי נחשבות ● החל מהחברים בגבעה 7, דרך רכבת המצוות של "ניצוצות", "הפלא ופלא", לימוד זכות ולאחרונה גם עם התוכנית המצליחה לילה טוב של ערוץ "מאיר לילדים" שם רענן מפעיל את שאלתיאל חביב הילדים ● בפנים:  הייחודיות כאמן חב''די, השליחות שבמקצוע ומבצע לגולשים  לסיפור המלא
אלף מאתיים הופעות, וחסיד אחד ● אחד משלנו
מאת שלומית, COL

שם:
רענן זיו תאטרון "הפלא ופלא"

תיאור העסק ורקע: הקמתי את התאטרון ב- 1,999 ועד היום עשיתי כאלף מאתיים הופעות. המופע נעשה עם בובות ענקיות וייחודיות המתאימות להופעות בקהל גדול.

את הבובות מכינה אימי בסגנון אומנותי ומקורי מה משווה להם את המראה הכ''כ ייחודי וססגוני שלהם.

את ראשית דרכי עשיתי עם תיאטרון בובות המופעלות בחוטים שהקמתי לבד ובנוסף עבדתי "ניצוצות של קדושה". הפקנו יחד את רכבת המצוות שצברה הצלחה רבה אלא שאז חשתי צורך בעוד כלים ולמדתי תסריטאיות ב"מעלה" תוך כדי עבודה.

ההתמקצעות הולידה אצלי את הרעיון לעבוד רק עם בובות גדולות שבעצם אינן ריאליסטיות.

בובות ריאליסטיות מתאימות לסיפורי צדיקים קלאסיים, בובות גדולות מתאימות להצגות בעלות אופי קומי וזה האופי אותו רציתי, כיוון שצחוק תמיד מטמיע את המסר הכי טוב.

הסייעתא דשמיא- זהו המרכיב המרכזי, כמה שתלמד זה אף פעם לא מדע מדויק ותמיד צריך את הברכה המיוחדת הזו לדבר לקהלים רחבים מבלי לוותר על המסר והתוכן האיכותי.

ההצגות והמופעים מצליחות בכלל המגזרים ובקהלים רחבים מאד. החל מתלמודי תורה  של חסידות גור ונדבורנא, ואפילו סאטמר (עם ההצגה "מאיר עיניים: הופעתי גם ביידיש....) עובר דרך ישובי ישע ועד למגזר הכללי אותו אני פוגש בעיקר במלונות.

קהל יעד:
כאמור- ילדים, כנסי ילדים, תתי"ם

מסר חזון:
כפי שהרבי אמר פעם לאמן- "לעורר רגש יהודי". רגשות של אידישקייט ושל אהבת ישראל.

הייחודיות שלך כאמן חב"די:
בשנים האחרונות אני מקפיד לשלב מסר של אהבת ישראל וגאולה. (סוד קטן וחם מהתנור- בימים אלה אני כותב לניצוצות של קדושה את ההמשך של הסדרה רכבת המצוות שזכיתי לכתוב ואני משלב מסר גאולתי גם בפרקים השונים למשל בפרק על תפילה- תפילה על בית המקדש וכו').

סיפור מעניין: הסיפור שהכי ריגש אותי ב-14 שנות עבודתי - באחת ההופעות ניגשה אליי אימא צעירה- חבדי"ת ושאלה אותי האם יש לי עדיין את הדיסק "מאיר עיניים"- זהו הדיסק הראשון שהוצאתי בתחילת דרכי. לשאלתי: "למה דווקא הדיסק הזה"?- שהרי האמצעים שם פשוטים, היא ענתה: "אני גדלתי על הדיסק הזה ומאוד אהבתי אותו ואני רוצה שגם הבת שלי תכיר אותו". דור שני של קהל זו באמת מחמאה יוצאת דופן...

מהקשיים שבדרך: לעיתים מופיעים במקומות צפופים ויש המון תינוקות בקהל ובכי מכל עבר מה שמקשה להופיע, אבל לומדים לזרום עם זה ולדעת שבכל הצגה, גם כזו שיש בה היסח דעת גדול במיוחד, יש קבוצה של ילדים "שהולכת איתך". הייתה לי פעם הצגה כזו באיזה מקלט בבני ברק וקצת קיצרתי מכורח הנסיבות. לאחר ההצגה ניגשו אליי מס' ילדים ואמרו לי שהם ראו כבר פעם את ההצגה והצטערו נורא שקיצרתי....

טלפון להזמנות: 0523930084

מבצעים חמים:
10% הנחה לגולשי COL עד יט' כסלו - כולל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.