מערכת COL | יום ו' אדר ה׳תשע״ה 25.02.2015

הסיבה לקורס בהגנה עצמית: "רוב המוסדות לא מאובטחים"

"לצערי רוב המוסדות היהודיים באירופה עדיין לא מאובטחים על ידי הממשלות בצורה מספקת ולכן החלטנו לספק בעצמנו ידע וכלים בסיסיים לרבנים" - כך אומר הרב מנחם מרגולין מנכ"ל איגוד הארגונים היהודיים באירופה  הרבנים למדו הגנה עצמית
הסיבה לקורס בהגנה עצמית:
בעקבות גל התקיפות האנטישמיות באירופה החליטו ראשי איגוד הארגונים היהודים באיחוד האירופי (EJA) ומרכז רבני אירופה להכשיר את רבני אירופה בהגנה עצמית ועזרה ראשונה לנפגעי פעולות טרור.

בכנס שמתקיים היום (שלישי) בפראג בהשתתפות כ 100 רבני קהילות יהודיות מרחבי אירופה הוצגו תרחישים לפעולות טרור אנטישמיות סביב מוסדות יהודיים. הרבנים תרגלו פעילויות הגנה עצמית בסיסיות שהועברו על ידי אנשי ביטחון כמו גם הכשרה ראשונית למתן עזרה ראשונה לנפגעי פעילות טרור.

מנכ"ל איגוד הארגונים היהודיים באיחוד האירופי (EJA), הרב מנחם מרגולין, שיזם את הכנס ציין כי: "לצערי רוב המוסדות היהודיים באירופה עדיין לא מאובטחים על ידי הממשלות בצורה מספקת ולכן החלטנו לספק בעצמנו ידע וכלים בסיסיים לרבנים ולנציגים מקהילות יהודיות מרחבי היבשת על מנת שיוכלו לתת מענה ראשוני בתחומי הגשת עזרה ראשונה והגנה עצמית - כפי שנאמר: "אם אין אני לי מי לי".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.