מערכת COL | יום כ"ד חשוון ה׳תשע״ב 21.11.2011

אחרי "נאום הסערה". הרב אלפרוביץ: "חסידים לא טועים" ● וידאו

אחרי "נאום הסערה" של הרב אפרים דמיחובסקי, משגיח ישיבת תות"ל כפר-חב"ד, בכינוס הארצי השנתי ה-52 של חסידי חב"ד המאורגן על-ידי 'צעירי-אגודת-חב"ד' בה קבע כי "היו מי שטעו בהבנת הדברים של הרבי", ביקש הרב זושא אלפרוביץ', משפיע ישיבת תות"ל בקריית-גת בפתח דבריו לחלוק על דברי הרב דמיכובסקי וקבע כי לדעתו "חסידים לא טעו" ● "טעינו בדבר אחר. טעינו בכך שחשבנו שהרבי יעשה הכול לבד, ולא הפנמנו את העניין שהרבי מסר את העניין לנו", אמר צפו בוידאו + סערת הגאולה בכנס הארצי: "חסידים אינם טועים" ● גלריה
אחרי
הרב זושא אלפרוביץ', משפיע ישיבת "תומכי תמימים" בקריית-גת, נושא דברים. צילום: מאיר דהן
הרב זושא אלפרוביץ', משפיע ישיבת תות"ל בקריית-גת ביקש בפתח דבריו לחלוק על דברי הרב דמיכובסקי וקבע כי לדעתו "חסידים לא טעו". הרב אלפרוביץ ציין כי הציפייה למשיח בתשנ"ב היתה צפייה ואמונה של דבר שצריך להתרחש מיד, וכך הרגשנו ופעלנו, ולא טעינו בתחושה זו. "טעינו בדבר אחר. טעינו בכך שחשבנו שהרבי יעשה הכול לבד, ולא הפנמנו את העניין שהרבי מסר את העניין לנו", אמר.

הוא ציין את העובדה כי ישיבות חב"ד מלאות כיום בבחורים שנולדו לאחר ג' תמוז תשנ"ד. בחורים שלא זכו לראות ולשמוע את הרבי, אך מלאים חיות חסידית והתקשרות לרבי כחסידים וותיקים. "מי שחי את העבר בלבד, לא חי את משיח. אי אפשר להיתקע בעבר, כמו גם שאי אפשר לחיות רק בעתיד. צריכים לחיות את ההווה, ולדעת שהרבי מנהיג אותנו ואת העולם עכשיו", ציין.

הרב אלפרוביץ ציין גם שאמנם הרבי מסר את הבאת המשיח אלינו, אך עדיין צריך להיזהר שלא לעשות פעולות שיכולות להרחיק יהודים מדרך החסידות.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:

לא מצליחים לצפות? לחצו כאן (להורדה)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.